Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Foto genomen!

2015-05-03 18.40.09.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
In het weekend is de parkeergarage op het werk erg leeg :) Mooi moment dus!
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Vanmiddag uitlijning gedaan bij Eric van Jan Steverink. Grappig, alles groen vooraf en achteraf ofwel hij stond al perfect op zijn nieuwe beentjes. Maar goed, altijd prettig de bevestiging dat hij mooi op zijn 19" staat.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Vanmiddag uitlijning gedaan bij Eric van Jan Steverink. Grappig, alles groen vooraf en achteraf ofwel hij stond al perfect op zijn nieuwe beentjes. Maar goed, altijd prettig de bevestiging dat hij mooi op zijn 19" staat.

Leuk dat sinds ik ze gevonden heb meerdere Lexus leden de weg naar Steverink vinden.
Leuke gast h? die Eric.
Sowieso een leuk bedrijf.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Zeker een nette zaak. Frappant dat Eric vertelde dat toen ze in Deventer zaten failliet zijn gegaan maar dat had andere achtergronden. 3 jaar nu in Apeldoorn, mooie bruggen, top apparatuur en zo te zien was er best wel aanloop. We hebben het ook nog even gehad over jou en Bas en de bijbehorende Lexxen. Nette prijs en snel en vakkundig verricht. Ik ben het met je eens een aanrader.
En mijn bonus : niet door je op de foto gezet terwijl ik langs Utreg toerde:)
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Mag het ook zijn....WAT HEBBEN ZE VANDAAG AAN ME LEXUS GEDAAN??????
Schade gereden:cry: een Duitser viel binnen op de parking.....en dat op deze dag
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Mag het ook zijn....WAT HEBBEN ZE VANDAAG AAN ME LEXUS GEDAAN??????
Schade gereden:cry: een Duitser viel binnen op de parking.....en dat op deze dag
Jij en de Duitser waren gelijk 2 minuten stil ?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Mag het ook zijn....WAT HEBBEN ZE VANDAAG AAN ME LEXUS GEDAAN??????
Schade gereden:cry: een Duitser viel binnen op de parking.....en dat op deze dag
Verrot man! Succes met de reparatie :(
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Vanmiddag uitlijning gedaan bij Eric van Jan Steverink. Grappig, alles groen vooraf en achteraf ofwel hij stond al perfect op zijn nieuwe beentjes. Maar goed, altijd prettig de bevestiging dat hij mooi op zijn 19" staat.

Meten is weten. Mooi dat je voiture in orde is.

Mag het ook zijn....WAT HEBBEN ZE VANDAAG AAN ME LEXUS GEDAAN??????
Schade gereden:cry: een Duitser viel binnen op de parking.....en dat op deze dag

Schade schade...
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
achterruit rij camera gemonteerd , morgen nog ff 1 draadje trekken (vergeten) ...lees , achterbank en zijpanelen en kofferbakbekleding verwijderen , en daar had nu ff geen zin meer in
ik had helaas geen grid op het beeld zoals ik in de leen IS250 had , maar ja je kunt niet alles hebben , tis een leuke toevoeging
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Graag weer eens wat foto's in je project topic SC400.nl die begint een beetje achter te lopen met alle ontwikkelingen.šŸ˜ƒ