Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

tsja, een groo t spoor koffie van dak tot bij de wielen weten te krijgen op mijn zilveren RX.....Mijn thermosbeker met koffie op t dak gezet en vergeten te pakken bij t instappen. Bij de eerste bocht is de beker van links naar rechts gegaan op t dak en daarna is de koffie langs de zijkant van de auto richting riool gegaan..... De meeting gaat mij niet lukken helaas, maar misschien toch maar tijd vrijmaken voor een goede poetsbeurt :)

• Wow
Waarderingen: Rayminidas en Primi
+1: gewassen, wel met ‘t handje. Maar geen polijsten, cleaner, glaze of wax eroverheen. Tijdgebrek 😅

En ik doe mee voor de sponsoring en de lol, ‘k heb niet de illusie dat ik zal winnen :LOL:

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Ja, hier ook. Vanmorgen het interieur schoongemaakt, vooral ruiten aan de binnenkant was echt nodig. Vanmiddag gewassen en de laatste details gedaan. Staat er weer mooi bij. Nu hopen dan er morgen niet al te veel insecten zijn 🐝🐝

• Leuk
Waarderingen: D43m0n
+1: gewassen, wel met ‘t handje. Maar geen polijsten, cleaner, glaze of wax eroverheen. Tijdgebrek 😅

En ik doe mee voor de sponsoring en de lol, ‘k heb niet de illusie dat ik zal winnen :LOL:
Idem hier. Gewassen met de hand en daarna gekleid. Wilde 'm polijsten maar ik kwam er al heel snel achter dat m'n pads helemaal vergaan waren :blush:
Die dingen kunnen zomaar 10-15 jaar oud zijn bedenk ik me nu 🥺
Dus dan maar zonder gepolijste auto. Maar glad is ie wel :ROFLMAO:

En ook ik doe voor de lol mee met de verkiezing. Heb geen illusie dat ik een kans maak. Maar wellicht zijn er wat lui om te kopen :cool:

Hier nog één: in de schuim gezet, afgespoten, gewassen, gekleid, weer gewassen, in de detailing spray gezet, alle kunststof schoongemaakt, gestofzuigd, matten uitgeklopt en schoongemaakt met shampoo, leder behandeld en gepoetst en tot slot de velgen nog even in de wheel sealant gezet. Ik geloof niet dat ik vanavond nog iets doe.
1757178269367.png

Tot morgen!

Jarno

Gisteren ca 500 km gereden, en twee keer het dijkje Enkhuizen Lelystad in de route ……
Dus dan weten jullie wel hoe het eruit ziet 🙄😳, je snapt niet dat wanneer ieder voertuig zo vol met vliegjes zit, dat er dan nog zoveel vliegspul levend rondzwermt.
Ga ik zo eerst maar even “ongeveer” wassen voordat ik naar Dongen kom.

Ja, hier ook. Vanmorgen het interieur schoongemaakt, vooral ruiten aan de binnenkant was echt nodig. Vanmiddag gewassen en de laatste details gedaan. Staat er weer mooi bij. Nu hopen dan er morgen niet al te veel insecten zijn 🐝🐝
Insecten zijn sowieso bijna op helaas😟