Wat te doen met mijn achade auto

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Hoi Mede forum leden!

ik heb zondag avond mijn auto total loss gereden, in een lager gelegen weggedeelte stond veel water, in combinatie met een flauwe bocht is de achterkant uitgebroken.

ik zelf heb niets en het is bij een eenzijdig ongeval gebleven.

Nu is het zo dat ik een schade auto heb met veel schade (met name de achterkant), technisch en het interieur is nog helemaal in orde....

Weet iemand hoe ik hier nog enigsinds geld van kan maken? (hij was wa+ verzekerd, dus enkel de schade aan de vangrail is vergoed)

(hier de link naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/472338598
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het spijt mij dat te horen. Gelukkig is alles goed met je.

Inderdaad, zet de auto te koop, of als je ruimte hebt, verkoop hem in onderdelen.
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
ik zit er sterk aan te denken om hem in onderdelen te verkopen.... maar het voordeel dat de lexus zo degelijk is, is nu mijn nadeel.... wie heeft er onderdelen nodig.....

als ik wist dat iemand een motor nodig had..... die heeft nog geen 140000 gelopen!!
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Zo die zit goed in elkaar, klote voor je man! Gelukkig heb je zelf niks behalve verdriet om je auto...


Mocht je onderdelen los willen verkopen/ruilen: Ik heb wel interesse in de achterste zijruiten, mits deze origineel getint zijn. Ook heb ik wel interesse in de raam schakelaar kapjes en het kachel bedieningspaneel, alleen het paneel wat je ziet want bij mij is deze beschadigd.




gr. koen
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik zou een topicje openen in onze marketplace voor de onderdelen. Maar dan moet je hem natuurlijk wel in onderdelen verkopen :)
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Ja dat is mijn overweging, maar ik weet niet hoeveel onderdelen ik kan verkomen in een beperkte tijd.

bijvoorbeeld 2 maanden en daarna de rest naar de oud ijzer boer ofzo....


dan moet ik dus wel voor een aanzienlijk bedrag spullen hebben verkocht.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
sorry voor je man hele lex in de war gelukkig heb je zelf niets maar der moet altijd weer geld achteraan

tuurlijk in onderdelen is de radio nog goed ? pook knop ? deurkaart rechts? schroefset toevallig ?
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
prinssen zei:
Ik wil de velgen wel komen passen.
Als ze passen komen we daar vast wel aan uit

Ik weet neit in hoeverre de velgen onbeschadigd zijn gebleven.... de achterband is er namelijk ook af gegaan....

daarbij, de velgen zou ik pas in een laat stadium willen verkopen, anders staat er een auto zonder wielen, waar ik dan helemaal niets meer mee kan....
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Joop zei:
sorry voor je man hele lex in de war gelukkig heb je zelf niets maar der moet altijd weer geld achteraan

tuurlijk in onderdelen is de radio nog goed ? pook knop ? deurkaart rechts? schroefset toevallig ?


Radio is zeker goed, pook knop ook, wat is de deurkaart? de rechtekant is volgens mij nog helemaal in orde, wat bedoel je met de schroefset?
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
dennisb zei:
Joop zei:
sorry voor je man hele lex in de war gelukkig heb je zelf niets maar der moet altijd weer geld achteraan

tuurlijk in onderdelen is de radio nog goed ? pook knop ? deurkaart rechts? schroefset toevallig ?


Radio is zeker goed, pook knop ook, wat is de deurkaart? de rechtekant is volgens mij nog helemaal in orde, wat bedoel je met de schroefset?


Verstelbare veren / dempers.


Zonde man, goed te lezen dat je iig zelf ongedeerd bent!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ERg zonde! :( maar gelukkig is er niks met je... Zulke dingen kunnen gebeuren...

Vaak is het verkopen van onderdelen het beste, maar dan moet je wel genoeg kunnen verkopen en zoals je ook al hebt aangegeven is er misshcien niet voldoende animo ervoor..
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Bedenk wel, dat voor de rest je wellicht moet betalen, afvoeren naar ijzerboer, etc.
Kost je ook veel tijd, elk onderdeeltje kan je een advertentie maken.

Is wellicht lucratiever, maar wel tijdsintensiever en ook kwa doorlooptijd.

Je doet er wel veel mensen hierop het forum er een groot plezier mee!
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
is het niet zo dat vandaag de dag de ijzerboeren geld geven voor het oud ijzer?

in dat geval zou ik hem pak en beet 2 maanden kunnen verkopen en strippen en vervolgens door een ijzerboer laten ruimen.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
setje leer ken je hier zeker op het forum kwijt anders ebay wel motor ook velgen is ook interesse voor ramen ook al setje leer levert makkelijk 500 op ,sommigen willen blikwerk , pookknop heb ik belang bij en de rechter voor deurkaart ook, ik zou je mijn deurkaart terug kunnen doen zodat je dan de set kompleet houd pookknop heb ik zekers belang bij als die goed is radio weet ik niet zeker ik heb een SSS systeem met losse versterker als je dat heb hebt en de radio niet te duur is dan heb ik daar waarschijnlijk ook wel belang bij ik zoek ook nog de beschermkap wat aan de linkerkant van de motor zit is zo'n plastic langwerpige kap
groet Joop