Wat te doen met mijn achade auto

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Hoi Mede forum leden!

ik heb zondag avond mijn auto total loss gereden, in een lager gelegen weggedeelte stond veel water, in combinatie met een flauwe bocht is de achterkant uitgebroken.

ik zelf heb niets en het is bij een eenzijdig ongeval gebleven.

Nu is het zo dat ik een schade auto heb met veel schade (met name de achterkant), technisch en het interieur is nog helemaal in orde....

Weet iemand hoe ik hier nog enigsinds geld van kan maken? (hij was wa+ verzekerd, dus enkel de schade aan de vangrail is vergoed)

(hier de link naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/472338598
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
en als je dan rekent ac pomp, rembekrachtiger , stuur , navi toevallig?,wisselbak , veren , remmen , schijven enz enz en daarbij we hebben tog een ijzerboer op dit forum hehehe
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
helemaal vergeten je heb een 99 er he jou ecu is geld waard , schijnt dat die meer power afgeven dan een later model moet dan wel de sleutel en contact slot bij leveren anders heb je er niets aan , dit omdat startonderbreker in de ecu zit
groet Joop
 
27 jul 2011
207
1
0
Wat super balen van je auto! Inderdaad ben je er gelukkig zelf goed vanaf gekomen... Ga je wel weer voor een Lex?

Ik zoek zelf nog een rechter koplamp en de mistlampen die in de bumper zitten voor mijn is200.. Zonde van de motor, 140.000 is nog niet zo veel.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
en ik zoek nog de a , b en c stijl bekleding en het plafond .

waar woon je ergens?

mischien kunnen we een is200/is300 meeting houden bij jou :D
kunnen we de wagen meteen strippen en jij lekker geld beuren met een gezellig dagje voor iedereen :D :D
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
gaat inderdaad hard! zo ben je op vakantie en is de helft van de auto wat ik wel kon gebruiken al weg :p

ik heb ook nog wel interesse in de zijruit van de bestuurders deur!
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Hoi Lexus forum leden...

allereerst bedankt voor de mooie reacties!

Ik weet nog niet wat mijn volgende auto gaat worden, maar ik wil denk ik toch wel weer een nieuwe lexus is200.

er komt morgen iemand voor de auto, 1500,- dus ben eens benieuwd.
Aan de ene kant hoop ik hem te verkopen, kan ik het afsluiten. Daarbij komt dat ik zelf niet zo heel technisch ben en ook niet echt de ruimte heb om de auto op te slaan.

aan de andere kant, stel ik daarmee wel veel lexus eigenaren hier teleur en krijg ik waarschijnlijk minder geld terug voor mijn lexus.

ik laat jullie morgen weten hoe het is afgelopen met de potentiele koper, anders wordt het via via stalling regelen en onderdelen verkopen.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
succes ermee dennis! Ik snap wat je bedoel, maar het is niet de bedoeling dat jij door het helpen van de leden hier, zelf met een probleem zit :)

De andere jongens komen er heus wel uit :) het is een kwestie van tijd dat ze de juiste onderdelen vinden :)
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Dennis doe wat je hart je ingeeft als je hem in 1 x kwijt kan dan gewoon doen , onderdelen komen er nog genoeg
groet joop :rulez:
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Ik heb een begripvolle koper getroffen, afspraken gemaakt en hij wordt 99,9% morgen of woensdag verkocht...

Sorry voor de leden hier, maar ik ben blij dat ik het boek kan sluiten.


Ik heb zelfs als voorzichtig rondgekeken naar een andere is200, maar eerst maar eens rustig kijken....
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
geen probleem joh! ;) we komen er wel uit met het zoeken naar onderdelen!!!

heel veel succes met het zoeken naar een nieuwe IS :rulez:
 
27 jul 2011
207
1
0
tja dat zou ook mijn keuze geweest zijn. Geen gedoe met de verkoop van alle losse dingen. Uiteraard jammer voor ons :)

Succes morgen en ook met het zoeken van een nieuwe lex!
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Na wat vertraging is de lexus dan toch verkocht. ik heb er ? 1500,- + stallingskosten voor ontvangen.

ik ben blij dat het is afgesloten.

Ik heb nog een setje led achterlichten liggen (ik heb deze vervangen voor originele achterlichten).

http://link.marktplaats.nl/476308114

als iemand hier interesse in heeft....
 

bakker

Actief
4 mei 2011
123
0
0
dennisb zei:
Hoi Mede forum leden!

ik heb zondag avond mijn auto total loss gereden, in een lager gelegen weggedeelte stond veel water, in combinatie met een flauwe bocht is de achterkant uitgebroken.

ik zelf heb niets en het is bij een eenzijdig ongeval gebleven.

Nu is het zo dat ik een schade auto heb met veel schade (met name de achterkant), technisch en het interieur is nog helemaal in orde....

Weet iemand hoe ik hier nog enigsinds geld van kan maken? (hij was wa+ verzekerd, dus enkel de schade aan de vangrail is vergoed)

(hier de link naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/472338598
verkoop je u luchtfilterhuis van de lexus ?
de mijne is stuk mvg dieter