Je hebt het over zijn geweest...Maar wat ook mee speelt is dat het voor mij niet de leukste maanden zijn geweest met Lexusforum
Sluit ik mij helemaal bij aan GWSRustig blijven ademen Hube. Stressen is niet goed voor je studie, succes daarmee trouwens. En je hebt nog Vossen te (laten) monteren en die wil ik toch wel ff bewonderen
Bedankt! Ik zal ze je zeker laten zien.Rustig blijven ademen Hube. Stressen is niet goed voor je studie, succes daarmee trouwens. En je hebt nog Vossen te (laten) monteren en die wil ik toch wel ff bewonderen
Bedankt! Het gaat inderdaad wel weer lekker de laatste tijdJe hebt het over zijn geweest...
Zo ervaar ik het ook iedereen is weer goed bezig en draagt zijn steentje bij.
Ik zeg gewoon doorgaan Hube
Dat proberen we ook zoveel mogelijk te voorkomen. Het is met name een probleem wanneer de updates gedaan moeten worden. Wanneer er in de broncode wat gewijzigd is, dan is het een ramp om deze uit te voeren.Uit mijn ervaring met "custom made software" zeg ik niet doen!
Het is een prachtig forum, maar het is maar een forum.
Er zijn ongetwijfelt veel fora die op dezelfde software draaien en die hebben een grote schare fans.
Zou een chatfunctie b.v. voor heel veel meer plezier zorgen?
Op andere fora zie je dat het meer een theekransje is, effe bijkletsen en misschien een snelle tip, verder niks.
Hoe meer het fora kan draaien op basis software, hoe minder problemen en tijd het zal vergen van de mensen die het werk op de achtergrond verzorgen.
Ik stel voor om fora die ook op Vbullitin draaien als voorbeeld te plaatsen om daar, eventueel in overleg met modjes/admins daar het beoogde doel wat ik schetste te bereiken.
Ik merk dat fora juist opgericht zijn om mensen te helpen.
Of het nu een forum is over Lexus, naaikransjes, satelliet, of whatever is.
Je kan dmv kleur en opmaak een eigen twist geven, maar als je een basis pakt die goed is, hoeft Roel ook niet onnodig belast te worden.
(NB: ik ken de genoemde ellende maanden niet)
Daar heb je gelijk inHet is het moderator probleem... Er zijn er al heel wat gaan lopen het laatste jaar, incl ikke.
Wij kunnen houdoe en bedankt zeggen terwijl Hube er moet blijven zitten.
Maar het gaat volgens mij harstikke goed met de vaste bezoekers onder elkaar toch?
Dus zoveel aandacht heeft dit forum ook niet nodig.
Met vraamsdonk op zijn favo forum ? Velg bij velg, post bij post. Are you kidding us ??Denk je niet dat het forum nog doder wordt als er een chat is?