Wel of niet zwaaien

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Wanneer zwaaien

• Zelf zwaaien: Nooit

Stemmen: 1 7,1%
  • Zelf zwaaien: Bij eenzelfde auto als die van mij

Stemmen: 5 35,7%
  • Zelf zwaaien: Bij een uniek (weinig gezien) model

Stemmen: 3 21,4%
  • Zelf zwaaien: Altijd

Stemmen: 2 14,3%
  • Zelf zwaaien: Bij bekende

Stemmen: 8 57,1%
  • Terug zwaaien: Nooit

• Terug zwaaien: Bij eenzelfde auto als die van mij

• Terug zwaaien: Bij een uniek (weinig gezien) model

• Terug zwaaien: Altijd

Stemmen: 11 78,6%
  • Terug zwaaien: Bij bekende

• Totaal aantal stemmers
    14

sanookh

Actief
23 mrt 2024
249
275
63
In het topic "Collega gespot" komt regelmatig voorbij of er wel of niet gezwaaid wordt naar een 'collega'.
Ik weet niet of het mogelijk is om zelf hierover een enquete te maken maar als voorloper daarvan zou ik hierbij dan mijn gegevens willen noteren:

Zelf zwaaien: NEE (tenzij identieke auto)
Terug zwaaien: NEE (tenzij identieke auto)

We kunnen een peiling/poll maken in dit topic, maar welke opties willen we hierin?

• Leuk
Waarderingen: er!k en D43m0n
We kunnen een peiling/poll maken in dit topic, maar welke opties willen we hierin?
Lijkt mij prima!

Zwaaien doe ik zo snel niet meer. Jaren geleden toen ik nog in een mooie Toyota Carina E reed, zwaaide ik een keer naar iets moois (dame) op het fietspad. Niet in de gaten had dat de vrachtwagen voor me om de vluchtheuvel heen reed en ik….ja hoor er boven op. 3000 gulden schade.
Dus als ik nu wat leuks zie voorbij komen, vraag ik altijd aan mijn vrouw of ze effe op het verkeer wil letten! :ROFLMAO:

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Rayminidas en Lexus
Dus als ik nu wat leuks zie voorbij komen, vraag ik altijd aan mijn vrouw of ze effe op het verkeer wil letten! :ROFLMAO:
Dus ze laat jou zwaaien naar een mooie dame? Right! :unsure: :LOL:

Ikzelf zal niet echt uitbundig gaan zwaaien, meer even (subtiel) een hand opsteken ofzo. Hangt ook van het verkeer af want als het druk is liever niet.

Zo was ik laatst met een vriend van me in zijn zeer mooie youngtimer Polo coupé G40 aan het rondrijden (die je dus echt nog heel zelden ziet). Komt ons een andere Polo uit ongeveer datzelfde bouwjaar tegemoet met een jonge vrouw achter het stuur. Wij allebei als een malle zwaaien. Had je dat hoogst verbaasde gezicht van haar moeten zien. Priceless! :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: Lexy
Ik rijd ook motor (mooi weer rijder, nooit superlange ritten en zelden snelweg) en het zwaaien / groeten naar andere tweewielers is gebruikelijk.
In de Lexus eigenlijk nooit.... of soms naar een motor als ikzelf daar kort geleden ook nog op gereden heb :unsure:

Op de motor is het inderdaad gebruikelijk om te zwaaien (of even je hand op te steken) naar andere motorrijders, onafhankelijk van het merk wat ze rijden.
Zou wel leuk zijn als Lexus rijders dit ook gaan doen, we rijden toch een speciaal merk wat je gelukkig niet iedere dag ziet.

Dus ze laat jou zwaaien naar een mooie dame? Right! :unsure: :LOL:

Ikzelf zal niet echt uitbundig gaan zwaaien, meer even (subtiel) een hand opsteken ofzo. Hangt ook van het verkeer af want als het druk is liever niet.

Zo was ik laatst met een vriend van me in zijn zeer mooie youngtimer Polo coupé G40 aan het rondrijden (die je dus echt nog heel zelden ziet). Komt ons een andere Polo uit ongeveer datzelfde bouwjaar tegemoet met een jonge vrouw achter het stuur. Wij allebei als een malle zwaaien. Had je dat hoogst verbaasde gezicht van haar moeten zien. Priceless! :ROFLMAO:
😎Boys will be boys😂