mvraamsdonkIS300
Stamgast
- 11 jan 2014
- 2.541
- 140
- 0
"Error: This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 15 seconds."
Dus ik moet 30 seconden wachten maar mag het na 15 seconden weer proberen ? Ofwel de slagboom in de parkeergarage zit nu op je dak te hakken
Trouwens we leven in (bijna) 2015 hoor dus wat nou wachten ?
mlcoolj zei:Is er een reden waarom niet iedereen comments kunnen leveren?
GPS-10 zei:Ik kan ook geen comments leveren....anderen weer wel zie ik.. Is dat bewust of een verkeerde configuratie?
"Error: This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 15 seconds."
Dus ik moet 30 seconden wachten maar mag het na 15 seconden weer proberen ? Ofwel de slagboom in de parkeergarage zit nu op je dak te hakken
Trouwens we leven in (bijna) 2015 hoor dus wat nou wachten ?
Met diep respect voor je 'uitleg'.. We mogen dus aannemen dat er in deze 'enorme lijst' slechts 2 forumleden 'plotseling' hun rechten kwijt zijn qua mogelijkheden comments.het beheer van de rechten op het forum is met vBulletin niet eenvoudig. Er zit heel veel handmatig werk in. Het is een enorme lijst die je niet anders kunt behandelen dan alles onder elkaar te doorlopen. Het zijn er veel. Het helpt ook niet dat wanneer je een wijziging doorvoert, dat je in die enorme lijst moet zoeken naar waar je gebleven bent. Het is goed mogelijk dat er in dit stukje monnikenwerk ergens iets is overgeslagen, of juist weer is weggehaald wat er wel had moeten staan.
Kortom, hier zullen we in moeten duiken...
U heeft wellicht gemerkt dat wij hinder ondervinden van de stabiliteit op het VPS-platform waar uw VPS op staat. Uiteraard vinden wij het niet acceptabel zoals het platform momenteel functioneert. Daarom gaan wij met spoed groot onderhoud plegen, zodat de problemen opgelost kunnen worden.
Wat wij gaan doen tijdens het onderhoudswindow:
? Firmware-upgrade voor alle (storage) switches;
? Aanpassingen op de netwerkinterfaces en BIOS van de hypervisors;
? Preventief vervangen van apparatuur.
Tijdstip onderhoud:
Dinsdag- op woensdagnacht omstreeks 23.00 uur tot 06.00 uur.
Extra onderzoek:
Natuurlijk gaan we ook dieper in de materie duiken om de stabiliteit op het platform te verbeteren. Problemen die we tegenkomen tijdens het grote onderhoud, zullen wij direct aanpakken.
Vandaag is een technisch medewerker op locatie om extra apparatuur en hypervisors bij te plaatsen. Tevens wordt er extra vooronderzoek uitgevoerd om zo nog meer verbeteringen toe te kunnen passen. Getroffen servers worden naar nieuwe apparatuur overgezet, zodat de kwaliteit gewaarborgd blijft totdat het exacte probleem duidelijk is.
Nogmaals excuses voor het ongemak en wij hopen met dit onderhoud de huidige problemen permanent op te lossen.