Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Bedankt voor de melding. De foto zou zich nu wel aan de schermgrootte moeten aanpassen.
t?st!
Net een berichtje geplaatst bij (CT wasstraat) ik wilde er nog iets aan toevoegen, druk op bewerken maar tekst werd niet geplaatst dus opnieuw beantwoord.
Opgelost dus.
Ging om de characterset gebruikt voor de connectie naar de database, niet de DB zelf
In ieder geval bedankt voor het meedenken D43m0n
The Core config.php contains two advanced settings that you may need when MySQLi is in use. These settings are to be ignored as long as you are not having issues of the following type:
MySQL Error: Illegal mix of collations (latin1_swedish_ci,COERCIBLE) and (utf8_general_ci,IMPLICIT) for operation
Generally, this error only happens when your database's character set has been changed from the default of latin1. To begin to resolve this problem, you must first determine what character set is being used for your database.
Dan ligt denk ik aan jou. Zo ziet mijn laatste post eruit bij mij (dit is exact wat ik heb getypt):