Van Dorst in Breda is in ieder geval zeker NIET de beste Lexus dealer.
Nadat wij een aantal nieuwe Lexussen (LS 400)gekocht hadden bij dit bedrijf, hebben wij er een keer een tweetal gekocht in Duitsland, wederom LS400.
Tot onze verbazing ging bij de eerste servicebeurt van deze auto's de prijs met 200% omhoog, en kostte een kleine, simpele beurt plotseling in plaats van euro 600,- ruim euro 1500,-. :X
edit by moderator, passage verwijderd, reden: Verwijzen naar een persoon wie zich hier niet kan verdedigen.
Een nieuwe startmotor blijkt euro 2500,- te kosten ipv euro 650,- bij een ander.
Onderdelen worden zo zonder enige vorm van overleg, vervangen.
In ons geval, een accu met een beetje corrosie op de polen, wordt vervangen, en dit gebeurt foutief waardoor de startmotor schade op loopt, die eerst erkend wordt, en daarna wordt afgedaan met "dan zal die dat probleem al wel gehad hebben"......
Mijn opmerking is dan ook: ga NIET met een auto voor service naar van Dorst als die daar niet gekocht is.
Wij hebben ook eens gesproken over de inruil van een Mercedes Benz voor een Toyota RAV4, en de heer van Dorst had een geweldig verhaal, wat ik er allemaal op vooruit ging....alleen ging ik slechts euro 1000,- terugkrijgen voor de Mercedes die ik later voor meer dan het tienvoudige verkocht heb.
Mijn motto dus: als u opgelicht wilt worden en het driedubbele wil betalen voor werkzaamheden die onbekwaam worden uitgevoerd, en wilt betalen voor onderdelen en werkzaamheden die niet nodig zijn, ga dan naar van Dorst.
Als u dit niet wilt, raad ik u aan om ergens anders te rade te gaan.
Ik woon tegenwoordig in de VS, en heb een Lexus LS460L, en ik kan melden dat de Lexus garaga hier een absolute TOP service verleent, 24/7 en voor een fractie van de prijs van van Dorst.
Van Dorst zou hier nog veel van kunnen leren !