- 18 okt 2018
- 43
- 12
- 8
https://youtu.be/EH7WNuHYbE0
dit zijn de vereiste handelingen, Ik schat in dat een garage 75-100 euro inbouwkosten rekent
dit zijn de vereiste handelingen, Ik schat in dat een garage 75-100 euro inbouwkosten rekent
Zelf zit ik voor moeders te kijken naar een CT om haar VAG te vervangen. Deze wil ik dan sowieso gaan voorzien Carplay (must). Is alles vanaf 2013 (met het 'losstaande' scherm ipv het inklappende scherm?) goed te doen, zowel met als zonder ML?Alleen CT200 bouwjaar 2010-2012 is een probleemgeval. Daar is nog steeds geen oplossing voor, ontwikkeling is op laag pitje gezet helaas. Vanaf bouwjaar 2013 werkt het prima!
Ergens in 2019 is ie geüpdatet naar 8.1.Komt er nog een keer een modernere Vline?
3GB/16GB en Android 7 is wel erg 2017.
De Vline wordt nog zeer regelmatig geüpdatet. Toevallig laatst een foto van gemaaktIk ben ook benieuwd naar een nieuwere versie/uitvoering. En wat zeker niet onbelangrijk is hoe gaat dat met updates voor apple CarPlay?
Je moet de antenne van de Vline gebruikenAls ik het systeem GROM Vline2 installeer in een Lexus RX400h uit 2007 kan ik dan de bestaande GPS antenne van de RX400h gebruiken of moet ik dan de/een nieuwe GPS antenne installeren? Alvast bij voorbaat dank voor de informatie.
@MoTrade is nog gewoon in bedrijf, maar niet heel actief op het forum.Deze topic lijkt aardig verouderd? Bestaat dit nog en wat voor diensten worden daar nu nog geleverd?