wie weet waar deze schakelaar voor dient?

mario

Nieuw hier
6 jun 2015
20
0
1
de schakelaars zit naast de knop van de bediening van de spiegels! het is met een oranje randje. als je de schakelaar naar beneden drukt gaat er een signaal af in de auto!
wie heeft hier een antwoord op?
ik ben benieuwd want staat ook niets in de handleiding aangegeven!
 

Bijlagen

  • photo3699.jpg
    photo3699.jpg
    22,8 KB · Weergaven: 43

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Vind je het nou zelf ook nie lijken op een zelf ingebouwde schakelaar.....Ik wel, dus logisch dat het niet in je boekje staat;)
Draadjes volgen en kijken of je wat kan vinden
 

mario

Nieuw hier
6 jun 2015
20
0
1
ha ha, ja is onze eerste lexus:oops:, dus er staat meer niet in het boekje van lexus:sleep:
maar bedankt voor je tip! ik ben zelf niet handig dus ga ik het wel even bij een monteur vragen:p

maar als iemand hier wel een idee heeft wel zeggen hoor
 
Laatst bewerkt:

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Topic verplaatst naar RX forum.

Het lijkt mij inderdaad een knop die iemand zelf heeft ingebouwd.
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Ik heb 2 van die schakelaars in me auto zitten. Een is om dvd af te spelen/kijken tijdens rijden, en de ander is om de parkeersensoren voorzijde uit en in te schakelen. [handig voor in de file].
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
ah of voor de achterkant uit te schakelen als je een caravan trekt
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Is inderdaad een schakelaar om de parkeer sensoren uit te schakelen bij het trekken van een aanhanger of caravan.
 

mario

Nieuw hier
6 jun 2015
20
0
1
alles wat jullie hierboven beschrijven geprobeerd, alleen een piep zoom geluid constant in de auto, maar geen beeld voor voor inparkeren of dvd kijken!

wordt dus lexus amsterdam vragen! den haag had ik al een paar mailtjes en foto gestuurd maar reageren nergens op:thumbsdown:
hoop dat ik de eerste eigenaar nog weet te vinden, want 2de eigenaar wist hier niets van af
 

mario

Nieuw hier
6 jun 2015
20
0
1
even gebeld naar lexuas amsterdam. waarschijnlijk toch schakelaar om parkeersensoren voor aan /uit te schakelen!
zal ff storing in zitten vandaar het voortdurende gepiep.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Werken je sensoren wel?, kun je het piep geluid even opnemen? wellicht dat iemand er aan de hand van het geluid iets over kan zeggen. Waar kom je vandaan?
 

mario

Nieuw hier
6 jun 2015
20
0
1
de voor sensoren werken niet! geven alleen voortduren piep aan dus net als of je te dicht bij een obstakel staat!
ik zal het gaan proberen om het op te nemen!
 

mario

Nieuw hier
6 jun 2015
20
0
1
weet iemand trouwens hier een goede lexus monteur die in de avond of weekend wat bij zou willen verdienen. wel omgeving randstad, liefst den haag!
zag dat hier een lid is Rebecca die een monteur heeft voor het dvd kijken tijdens het rijden, misschien ook iemand dus in mijn omgeving?