Windgeruis SC430

BertIS250C

Hoort erbij
25 mrt 2023
58
85
18
Zijn er leden die in het bezit zijn van een SC430 en ook last hebben van windgeruis in de auto aan de passagierszijde? Het is behoorlijk storend te noemen. De rechterkant binnen is super stil zoals je verwacht maar aan de andere kant lijkt het net of het raam een tukje openstaat maar dan ter hoogte van de buitenspiegel. De dealer heeft ook alles al bekeken maar kan ook niks vinden. Wie heeft er nog een suggestie of heeft hetzelfde meegemaakt. het lijkt me niet dat dit zo hoort
Alvast bedankt

Nope, geen sc, niet meegemaakt. Als het aan één raam te horen is, dan denk ik direct aan raam dat niet uit gelaagd glas bestaat en de andere wel. Dan kun je checken aan het bovenaanzicht van de ruit en het staat ook in ruit gegraveerd. Temperlite VS Lamisafe (gelamineerd). Wellicht ooit een kapotte gelaagde ruit vervangen door de goedkopere geharde ruit.

Nope, geen sc, niet meegemaakt. Als het aan één raam te horen is, dan denk ik direct aan raam dat niet uit gelaagd glas bestaat en de andere wel. Dan kun je checken aan het bovenaanzicht van de ruit en het staat ook in ruit gegraveerd. Temperlite VS Lamisafe (gelamineerd). Wellicht ooit een kapotte gelaagde ruit vervangen door de goedkopere geharde ruit.
Dat is een goeie, zal het aan de dealer meegeven. De auto staat momenteel bij hun dus ik kan het nu niet checken

Had ik ook bij mijn vorige LS, bleek het kapje te zijn voor het zijraam, een SC 430 heeft ook zo'n kapje waar de spiegel op zit.
Als je de naden tijdelijk afplakt met tape en het windgeruis wordt minder dan ligt het waarschijnlijk hier aan.

Had ik ook bij mijn vorige LS, bleek het kapje te zijn voor het zijraam, een SC 430 heeft ook zo'n kapje waar de spiegel op zit.
Als je de naden tijdelijk afplakt met tape en het windgeruis wordt minder dan ligt het waarschijnlijk hier aan.
Het schijnt dat ze dit al geprobeerd hebben, maar ik geef het door. Bedankt