- 16 sep 2024
- 75
- 57
- 18
Beste forum leden,
Erg goed nieuws voor een groot deel onder ons.
De zakelijke regeling ''Youngtimer'' regeling, lage bijtelling, BLIJFT bestaan.
In ieder geval voor voertuigen tot en met 2012. Voertuigen met bouwjaar vanaf 2013, gaan geen Youngtimer meer worden.
Een fijne regeling voor alle ZZP'ers/ondernemers onder ons!
Vanavond neem ik als eigenaar van een youngtimer/2e auto er een glaasje champagne op!
Bron: Heel het internet stroomt er vol mee. Maar onder andere!
topgear.nl
Erg goed nieuws voor een groot deel onder ons.
De zakelijke regeling ''Youngtimer'' regeling, lage bijtelling, BLIJFT bestaan.
In ieder geval voor voertuigen tot en met 2012. Voertuigen met bouwjaar vanaf 2013, gaan geen Youngtimer meer worden.
Een fijne regeling voor alle ZZP'ers/ondernemers onder ons!
Vanavond neem ik als eigenaar van een youngtimer/2e auto er een glaasje champagne op!
Bron: Heel het internet stroomt er vol mee. Maar onder andere!
Youngtimerregeling blijft toch
Ja, ook zo'n 335i Cabrio komt dan op een gegeven moment in aanmerking

) . Eigen keuzes en heb geen enkel voordeel op welke manier dan ook. Soms zou ik best ondernemer willen zijn met alle voor- en nadelen die dat heeft. 1 van die voordelen zit er bijvoorbeeld in dat je als ondernemer een auto (al dan niet youngtimer) zakelijk kan rijden. Ik kan als gewone medewerker niets van mijn bruto omzet (in mijn geval loon) aftrekken, mijn autokosten komen gewoon uit mijn netto salaris. Of soms zou ik ook best een leaseauto willen. Altijd een nieuwe auto en geen gedoe met rekeningen en onderhoud. Een nieuwe RX in de lease zal er niet in zitten, maar ik zou best bijtelling voor een leuke nieuwe auto willen betalen, maar dat kan ik dus niet.
Maar waarom rijden we Lexus? Juist omdat we weinig onderhoud willen hahaha. Tenminste dat was wel een van de redenen dat ik voor deze gekozen heb.