Zo slim ben ik nou ook weer niet..

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.087
4
789
113
Jullie mogen me uitlachen, ik dacht slim te zijn door Torque data te spiegelen op m'n multimediascherm, een beetje als in The Fast and the Furious.
Gaaf toch? Allemaal nutteloze data op je scherm...

Torque.jpg


Wat blijkt... Als je gaat rijden springt het scherm op zwart omdat je geen video mag kijken onder het rijden. Bij m'n vorige ging dat wel maar die was gemodificeerd, toch maar eens gaan zoeken naar een hack..
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Ik snap die beveiliging wel (al is ie er bij mijn beide auto's vanaf).
Ooit heb ik eens 2 Fast 2 Furious aangezet tijdens het rijden, maar dan hoor je dus in dolby surround allemaal auto's om je heen rijden. Dat is vrij storend tijdens het rijden :LOL:
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.087
4
789
113
Ja, bij alle modellen van 2005 tot 2012 was het één simpel draadje naar de headunit doorverbinden als ik het me goed herinner. En daarna kon je DVD kijken, adressen invoeren, telefoonnummers intikken etc. En dat alles onder het rijden. De bijrijder kon dan op z'n gemak een DVD lijken terwijl ik de 1/4 mijl onder de 10 seconden reed.... 🤪
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
951
496
63
Ik snap die beveiliging wel (al is ie er bij mijn beide auto's vanaf).
Ooit heb ik eens 2 Fast 2 Furious aangezet tijdens het rijden, maar dan hoor je dus in dolby surround allemaal auto's om je heen rijden. Dat is vrij storend tijdens het rijden :LOL:
Nice, mijn oude GS had dat ook.