Arbitrator
Stamgast
- 25 jun 2017
- 1.012
- 582
- 113
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Mijn ervaring is, dat het niet uitmaakt waar je Lexus vandaan komt. Als je een check laat doen bij de dealer krijg je gewoon garantieIk had nog een vraag die verdwaald is in dit topic.
Hoe zit het met een occasion aanschaffen buiten louwman om en het garantie beleid voor de hybride accu bij louwman?
Kan ik gewoon voor een test langsgaan om een certificaat te krijgen en dan onderhoud inc garantie accu daar laten doen zolang ik de auto heb?
even een belletje naar de dealer (lexus) en die kunnen dit haarfijn vertellen. Zelf denk ik dat dat wel het geval is mits je dit (hybride health check) dan ook elk jaar laat doenIk had nog een vraag die verdwaald is in dit topic.
Hoe zit het met een occasion aanschaffen buiten louwman om en het garantie beleid voor de hybride accu bij louwman?
Kan ik gewoon voor een test langsgaan om een certificaat te krijgen en dan onderhoud inc garantie accu daar laten doen zolang ik de auto heb?