Laatste bijdragen

• R
    Rayminidas waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Akoustisch glas met Leuk Leuk.
    Hier wat info voor de geïnteresseerden... https://www.agc-automotive.com/en/products-and-solutions/laminated-glass-lamisafe
  • Leen
    Leen waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Lexus NX keuzestress met Leuk Leuk.
    Een interessante vraag maar ook persoonlijk wat je precies zoekt in opties. Wat je in je overweging mee kunt nemen is dat Lexus tot 10...
  • J
    John79 reageerde op het onderwerp Lexus NX keuzestress.
    Bedankt allemaal, dat is goed om te weten! Ik kwam er gisteren achter dat we een belangrijke optie vergeten waren in onze...
  • J
    John79 waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp Lexus NX keuzestress met Leuk Leuk.
    Ik heb ook geen AVS nu. Mijn GS had het wel. Wat was het verschil? Ongeveer €200 per hoek toen de dempers vervangen moesten worden ...
  • J
    John79 waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Lexus NX keuzestress met Leuk Leuk.
    Ik garandeer je dat de AVS-loze NX een uiterst comfortabele wagen is wat mij betreft. Ik heb weliswaar geen enkel benul wat AVS zou...
  • J
    John79 waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Lexus NX keuzestress met Leuk Leuk.
    Ik heb een president lijn uit 2014 gereden die voorzien was van AVS. Ik vind het lastig om te oordelen of het echt de moeite waard is of...
  • Frank2b
    Frank2b reageerde op het onderwerp Versleten draagarmrubbers achter.
    Tjonge. Heeft de meest betrouwbare wagen van Nederland tóch nog een achilleshiel.
  • S
    snorlax reageerde op het onderwerp Akoustisch glas.
    Nooit geweten dat van de Lamisafe.. op mijn RX hebben de zijruiten voor ook de tekst LAMISAFE en de achterste zijruiten de tekst...
  • ISNX
    ISNX reageerde op het onderwerp Versleten draagarmrubbers achter.
    Ik vind het aantal berichten ook opvallend. En zout strooien of niet, daar moeten ze tegen kunnen. Vind ik. De NX van de eerste...
  • S
    snorlax waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Akoustisch glas met Leuk Leuk.
    De dikte zegt niks, Lamisafe is drielaags glas, twee flinterdunne glasplaten met daartussen kunststof isolatie. Op de kopse kant van het...
  • ISNX
    ISNX reageerde op het onderwerp Versleten draagarmrubbers achter.
    Die bandenslijtage op je fotootje is inderdaad extreem. Op de schouders niets meer aan profiel, terwijl dat er midden op het loopvlak...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp Akoustisch glas.
    ik heb een keer een NX gehoord op een meeting met Mark Levinson.... dat viel erg tegen
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Akoustisch glas.
    Hier wat info voor de geïnteresseerden... https://www.agc-automotive.com/en/products-and-solutions/laminated-glass-lamisafe
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Akoustisch glas.
    De dikte zegt niks, Lamisafe is drielaags glas, twee flinterdunne glasplaten met daartussen kunststof isolatie. Op de kopse kant van het...
    • Lamisafe.jpg
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Versleten draagarmrubbers achter.
    Bijzonder! Ik vrees dat er iets met het onderstel van de facelift IS3 niet in balans is. Ik meen namelijk ook dat jouw auto heel snel...