Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Henny
    Henny waardeerde Fruitig's bericht in het onderwerp Foto's met Leuk Leuk.
    Fraai hoor, gefeliciteerd! En nou maar hopen dat andere parkeerplaatsen net zo veel ruimte hebben als die op je foto's 😂
  • Jack_A
    Jack_A waardeerde Fruitig's bericht in het onderwerp Van IS300H naar ES300H met Leuk Leuk.
    @Jack_A: Dat wil ik graag geloven hoor, het is niet voor niks het hoger geplaatste model. Overigens ook de reden dat ik niet eens heb...
  • Yoyoman
    Yoyoman waardeerde Jack_A's bericht in het onderwerp Van IS300H naar ES300H met Leuk Leuk.
    De knoop doorgehakt en een nieuwe es300h gekocht. Mijn vorige Lexus is300h had schade gehad, maar dat was de dealer vergeten te...
  • S
    snorlax waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    @Bobusa , je maakt mij nieuwsgierig… hoe keek hij/zij dan? Zoals deze meneer in een GX Of als deze coureur in een RC F GT3 Of als...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Supervergrendeling en 12V accu.
    Goed punt, dan weet ik het niet.
  • levensnevel
    levensnevel waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Neeritter , tjeezzz 🙄😁 Kwas afgelopen week nog in Ittervoort bij Adams, ik was vanuit Borkel (ook zo’n wereldstad) binnendoor via...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp collega gespot.
    @Paniekje, (Off topic) hadden we dat maar geweten. Had je mooi een bakkie bij ons in Tungelder kunnen doen 🌞 (//Off topic)
  • Speedy J
    Speedy J waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    De reden van afwezigheid bij de meeting was dat mijn bak raar deed, er is een frisse bak en koppelomvormer met slechts een ton aan...
  • Speedy J
    Speedy J reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    Laat me raden, die rechter is de nieuwere versie :geek:
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Supervergrendeling en 12V accu.
    Niet OP te starten, de computer … De brandstofmotor starten doet ie vanuit de hybride accu.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Neeritter , tjeezzz 🙄😁 Kwas afgelopen week nog in Ittervoort bij Adams, ik was vanuit Borkel (ook zo’n wereldstad) binnendoor via...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Valt me wel op dat auto’s bij de oosterburen niet meer zo goedkoop zijn als jaren terug.
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Supervergrendeling en 12V accu.
    Misschien haal ik wat door elkaar maar de topicstarter had het over een lege 12V accu, dan is de auto toch niet te starten? Ik neem aan...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Supervergrendeling en 12V accu.
    Door de auto te starten. In geval van een lege sleutelbatterij dan met de sleutel nabij de startknop
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Supervergrendeling en 12V accu.
    Hoe schakel je in dit geval het alarm uit als het af gaat?