Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde ZonderZout's bericht in het onderwerp Robin stelt niks voor met Geweldig Geweldig.
    Na ongeveer 5 jaar en veel fijne kilometers met de RX te hebben gereden, heb ik deze van de week ingeruild voor een modelletje nieuwer...
  • LEX(D)US
    LEX(D)US reageerde op het onderwerp Rug heeft gewonnen.
    Exact dat, heb de keuze voor een RX zo lang mogelijk uitgesteld, maar een straf is het zeker niet.
  • LEX(D)US
    LEX(D)US waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Rug heeft gewonnen met Leuk Leuk.
    Ik kan me je gedachtengang levendig voorstellen. Ik heb destijds de keuze gemaakt voor een 450h gen 4 nadat ik als passagier eens...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Rug heeft gewonnen met Leuk Leuk.
    Ik kan me je gedachtengang levendig voorstellen. Ik heb destijds de keuze gemaakt voor een 450h gen 4 nadat ik als passagier eens...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Rug heeft gewonnen.
  • robtp09
    robtp09 waardeerde LEX(D)US's bericht in het onderwerp Rug heeft gewonnen met Leuk Leuk.
    Na weer een fijne periode met de fantastische rijeigenschappen van de GS 450h, heeft het gekreun bij het in en uitstappen, en het...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde ZonderZout's bericht in het onderwerp Robin stelt niks voor met Geweldig Geweldig.
    Na ongeveer 5 jaar en veel fijne kilometers met de RX te hebben gereden, heb ik deze van de week ingeruild voor een modelletje nieuwer...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde ZonderZout's bericht in het onderwerp Robin stelt niks voor met Leuk Leuk.
    Hallo, ik ben Robin, inmiddels alweer bijna 40 en vader van twee kleine ettertjes van 8 maanden en zondag a.s. 4 jaar. Ik ben als...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Waar ben ik ? met Haha Haha.
    Van der Valk Luik. Wel een leuk topic, ik kom binnenkort ook met een foto 😁.
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Rob-'s bericht in het onderwerp Nieuwe UX rijder oude IS 250 rijder met Leuk Leuk.
    Vandaag overgegaan tot aankoop Ux250. Nadat ik een tijde een Megane Gt heb gereden. Toch weer terug naar Lexus. Volgende week woensdag...
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde Henny's bericht in het onderwerp Waar ben ik ? met Haha Haha.
    Jij mag nooit meer mee doen 😂
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Waar ben ik ? met Haha Haha.
    Van der Valk Luik. Wel een leuk topic, ik kom binnenkort ook met een foto 😁.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde LEX(D)US's bericht in het onderwerp Rug heeft gewonnen met Leuk Leuk.
    Na weer een fijne periode met de fantastische rijeigenschappen van de GS 450h, heeft het gekreun bij het in en uitstappen, en het...
  • Lexy
    Lexy waardeerde LEX(D)US's bericht in het onderwerp Rug heeft gewonnen met Leuk Leuk.
  • MoTrade
    MoTrade reageerde op het onderwerp Android auto box.
    https://motrade.nl/nl/carplay-android-mirror/lexus/gs-2001-2020/g-20000289