Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Mark#B
    Mark#B reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    Sleutelen? Haha ja evt andere velgen en kleine cosmetische dingetjes. Het zal meer touren en poetsen worden bij mij
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Welkom hier. Ik hoop dat je met "puur voor de hobby" niet een auto bedoeld om aan de kunnen sleutelen, want zeker de modellen die je...
  • Lexus_Dennis
    Kun je over twee weken ongeveer voor me uit rijden op de Autobahn? Scheelt mij weer poetsen (ook met het oog op de mooiste...
  • Lexus_Dennis
    Vandaag heb ik na een retourtje Bayern mijn auto weer helemaal schoongemaakt. De halve insectenpopulatie van Duitsland had blijkbaar...
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    En naast een LS of GS is het wellicht interessant om ook eens naar een ES te kijken?
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Geweldig Geweldig.
    Nog een paar plaatjes geschoten terwijl de RX en de IS gezellig naast elkaar staan. Aangevuld met een Brit in bijna dezelfde kleur.
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    Welkom! Veel succes en plezier met de zoektocht!
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Hallo ik ben nieuw op dit forum. Na ruim 19 jaar Mercedes te hebben gereden ben ik toe aan iets anders. Heb eigenlijk altijd al wel...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Leuk Leuk.
    Nog een paar plaatjes geschoten terwijl de RX en de IS gezellig naast elkaar staan. Aangevuld met een Brit in bijna dezelfde kleur.
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    Las dat de interesse uitging naar een sedan, vandaar. En toen ik mij verdiepte in Lexus, werd ik een beetje draaierig van de...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    https://www.autoscout24.de/angebote/lexus-ls-430-ls-430-president-line-benzin-silber-2f3b7ef8-a212-4d21-b444-a0ec2d5cdec6?sort=standard&d...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    Welkom hier. Ik hoop dat je met "puur voor de hobby" niet een auto bedoeld om aan de kunnen sleutelen, want zeker de modellen die je...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Retourtje Bayern met NX 450h+ met Leuk Leuk.
    Ik ben net terug van 3 weken in Bayern. Dit was mijn eerste echt lange rit met de NX 450h+ en het blijkt ook op de langere afstanden een...
  • Lexus4me
    Vandaag heb ik na een retourtje Bayern mijn auto weer helemaal schoongemaakt. De halve insectenpopulatie van Duitsland had blijkbaar...
  • Lexus4me
    Oh, ik lees nu pas dat DaVince wel degelijk kon Google Searchen. Ik heb net als hem ook alle blauwe vinkjes (goed kijken!!).bij mijn...