Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Jvdn's bericht in het onderwerp Van een IS naar een GS met Leuk Leuk.
    Woensdag naar Peterman Enschede geweest voor de APK en daar kwamen 0 punten uit. Het vervangen van de transmissie olie en de zaken die...
  • Johnny Le
    Johnny Le reageerde op het onderwerp Van een IS naar een GS.
    Ah, dat is goed nieuws @Jvdn 👍
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Arbitrator's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Haha Haha.
    Gemiste kans om de Nederlandse flag te maken
  • RoelVB
    RoelVB waardeerde Arbitrator's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Jvdn's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Afgelopen weekend was ik bij een auto meeting bij Breda Airport, zie ik zomaar 5 ISF-en op een rij! de eigenaren waren op dit moment...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Jvdn's bericht in het onderwerp Van een IS naar een GS met Leuk Leuk.
    Woensdag naar Peterman Enschede geweest voor de APK en daar kwamen 0 punten uit. Het vervangen van de transmissie olie en de zaken die...
  • Arbitrator
    Arbitrator reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde Jvdn's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Afgelopen weekend was ik bij een auto meeting bij Breda Airport, zie ik zomaar 5 ISF-en op een rij! de eigenaren waren op dit moment...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Jvdn's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Jvdn's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • Jvdn
    Jvdn reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    • D5C12CED-DC81-4FC0-B74F-9AEA83CFF6FB.JPG
  • Jvdn
    Jvdn reageerde op het onderwerp Van een IS naar een GS.
  • LEX(D)US
    Zeker, maar dan kan ik het evengoed jammer vinden dat die keuze gemaakt is. Het wordt steeds exclusiever om Lexus te rijden. Kan ook een...
  • Henny
    Henny reageerde op het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus.
    En de beide luchtfilters niet te vergeten 😁
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp Motorproblemen.
    Da's weer balen, word weer een zoekplaatje, zo ga je niet lekker ff aan de rit met de auto. Zou misschien wat zijn om een monteur de...