Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    Oja, en sinds vorige week kvk aangepast, ik zal meer met caraudio gaan doen qua werkzaamheden...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    De kenwood radio die er nu in zit gaat er uit (ivm waardeloze AUX in), ervoor in de plaats komt een Helix 10 kanaals DSP. Bron word...
  • Primi
    Primi waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Precies dat. Zoiets laat ik dan doen door ‘mijn’ monteur. Die doet dat echt netjes. Universele garage en geen ervaring met Lexus😃, dus...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Precies dat. Zoiets laat ik dan doen door ‘mijn’ monteur. Die doet dat echt netjes. Universele garage en geen ervaring met Lexus😃, dus...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Ik ben benieuwd. Maak je foto's van het inbouwen? Eigenlijk wil ik ook wel een dashcam maar ben ook erg van het origineel houden van de...
  • Rayminidas
    Net de foto’s uitvergroot en idd zit de beschadiging er nog wel. Horloge, broek rits oid. Het is geretoucheerd blijft netjes zo
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Ik ben benieuwd. Maak je foto's van het inbouwen? Eigenlijk wil ik ook wel een dashcam maar ben ook erg van het origineel houden van de...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    De oudere audiofielen zeggen dan dat ze wat sprankelend hoog missen … 🙄
  • Higgie
    Niets mee gedaan behalve verf, op terpentinebasis, dat wel. Niet die nieuwerwetse rommel op waterbasis die je met een nat doekje...
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    Ben ook zeker benieuwd! Neem ik wel een mp3-tje mee met een bitrate van 128kbps, eens horen of dat loepzuiver klinkt :LOL: Nee...
  • Rayminidas
    Knap gedaan hoor. Ik zie toch echt beschadigingen, krijg je die weg met wat verf? Of heb je er nog wat anders mee gedaan?
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    Net even één velg naar de poedercoater gebracht, om even te kijken of de kleur die ik in gedachte had mooi uitkomt op de OZ velgen...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Ha ha ha, dat kan ook nog ja. Maar daar zou ik flauw van worden. Dergelijke ellenlange video’s worden door niemand bekeken. Video’s van...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Toevallig in dit filmpje, ik moest lang zoeken voordat ik er zo 1 had ;)
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Dashcam met Haha Haha.
    Ze is dan tenminste stil 😂