Laatste bijdragen

• levensnevel
    levensnevel waardeerde JessePet97's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Beste Lexus fanaten, Sinds een week ben ik trotse eigenaar geworden van een (voor mij) nieuwe, parelmoer witte IS250 uit 2010 met bruin...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Het was magertjes afgelopen zondag [retourtje weerterland - almere] Welgeteld 1x een IS met aanhanger [heenweg iets voor Muiden] en 1x...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde JessePet97's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Beste Lexus fanaten, Sinds een week ben ik trotse eigenaar geworden van een (voor mij) nieuwe, parelmoer witte IS250 uit 2010 met bruin...
  • ConwayT91
    ConwayT91 reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Dat was ik! Onderweg naar Weert voor Bospop
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ik zag op afslag Nederweert (A2) een LS4xx (kan die niet uit elkaar houden 🙄), met fietsen achterop de trekhaak. Beiden vriendelijk...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    de eerste twee gaten voor de blindklinkmoeren zijn geboord, morgen de rest doen
    • 1000027416.jpg
  • JessePet97
    JessePet97 heeft het onderwerp Even voorstellen geplaatst in Even voorstellen.
    • IMG_1004.jpeg
    • IMG_1001.jpeg
    • IMG_0996.jpeg
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Toevallig in dit filmpje, ik moest lang zoeken voordat ik er zo 1 had ;)
  • Lexus_Dennis
    Ik erger me groen en geel, (eigenlijk L-white semi-aniline leder) aan die kleine beschadiging op de armsteun achter, niet echt...
  • Rayminidas
    Rayminidas heeft het onderwerp klok 12/24 uur geplaatst in RX Generatie 3.
    Goedenavond, Ik heb een RX450H gen. 3 in de President uitvoering, NL auto. Mijn vraag betreft het digitale klokje. Deze krijg ik niet...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Nieuw lid en vraag met Geweldig Geweldig.
    Laten we nu niet zo puriteins gaan doen he, een auto dient nog altijd functioneel te zijn en lang niet alles uit China is goedkope...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Je moet een beetje weten waar bijvoorbeeld de verende clipjes zitten die de raamstijl bekleding vastzetten, dat kun je ook voelen...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus met Leuk Leuk.
    Ik erger me groen en geel, (eigenlijk L-white semi-aniline leder) aan die kleine beschadiging op de armsteun achter, niet echt...
  • 350c-mo
    Picasso zou er werkelijk trots op mogen zijn dat je zijn naam in één lijn noemt met Lexus. Maar waarschijnlijk had hij wel rood, geel of...
  • PJL
    PJL waardeerde Avontuur's bericht in het onderwerp De RX450H als caravantrekker .. met Leuk Leuk.
    Afgelopen weken zijn we met de Lexus door Europa getrokken met de caravan, via Duitsland > Oostenrijk > Slovenië naar Kroatië en op het...