Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• RoelVB
    RoelVB waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Als ik 'm binnen heb ga ik jullie natuurlijk even bijpraten over het inbouw proces en er foto's van tonen. Mocht het compleet rotzooi...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp klok 12/24 uur.
    Duinrell? Nee, misschien de vorige eigenaar. šŸ˜Ž
    • IMG_0040.jpeg
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Mwi's bericht in het onderwerp klok 12/24 uur met Leuk Leuk.
    Ik heb ook een gen3. Ook gekeken of t kan maar niets gevonden. Wel ergens op een Amerikaans forum dat t niet kan en een kwaaltje is van...
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Is deze alleen via de eigen website te koop of zijn er andere/goedkopere opties?
  • Dietrich
    Dietrich reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Als ik 'm binnen heb ga ik jullie natuurlijk even bijpraten over het inbouw proces en er foto's van tonen. Mocht het compleet rotzooi...
  • Dietrich
    Dietrich waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Ik ben benieuwd. Maak je foto's van het inbouwen? Eigenlijk wil ik ook wel een dashcam maar ben ook erg van het origineel houden van de...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp klok 12/24 uur met Leuk Leuk.
    ā€œMenuā€ Kopje ā€œAutoā€ ā€œReis-informatieā€ moet je hebben. Dat toont de tijd-grafiek. Wanneer je het plaatje (van de auto met motor en...
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Wel of niet zwaaien.
    Lijkt mij prima!
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp klok 12/24 uur.
    ā€œMenuā€ Kopje ā€œAutoā€ ā€œReis-informatieā€ moet je hebben. Dat toont de tijd-grafiek. Wanneer je het plaatje (van de auto met motor en...
  • W
    Willem_b reageerde op het onderwerp Even voorstellen..
    Inmiddels mijn zwarte ct200h verkocht en een mooie metallic blauwe CT200h van 2019 uit België geïmporteerd. De zwarte had ruim 225000 km...
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Wel of niet zwaaien.
    We kunnen een peiling/poll maken in dit topic, maar welke opties willen we hierin? Zelf zwaaien: Nooit Zelf zwaaien: Bij eenzelfde auto...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus.
    Daar ben ik nog niet uit @sanookh Eerste gedachte is dat het reservewiel, net zoals vroeger bij de Volvo Stationwagens, rechts achter...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp klok 12/24 uur.
    Nu ik toch de aandacht heb van de ervaren RX rijders, het lukt ook niet om de energiemonitor op het grote scherm te krijgen…. Wie het...
    • image.jpg
  • Frank2b
    Frank2b reageerde op het onderwerp Kusje van VW Crafter.
    Ik heb een anderhalf jaar lang eind jaren 80 een IT-project bij de RDW Veendam gedaan en die meldden dat er 70.000 garagebedrijven...
  • PimF
    PimF reageerde op het onderwerp Kusje van VW Crafter.
    Je zou de leeftijd van de banden kunnen controleren door de DOT code op te zoeken, staat op de zijkant van de band.