Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Dietrich
    Dietrich reageerde op het onderwerp Dashcam.
    De set komt met een plastic prying tool om het allemaal netjes te doen. Ik herken dat wel uit mijn accessoire inbouw verleden.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vandaag een dagje Zürich gedaan (we waren 'in de buurt'). Naast de standaard leuke auto's (Ferrari's, Porsche's, dat soort voitures) ook...
  • S
    snorlax waardeerde JessePet97's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Beste Lexus fanaten, Sinds een week ben ik trotse eigenaar geworden van een (voor mij) nieuwe, parelmoer witte IS250 uit 2010 met bruin...
  • Johno
    kwam deze fraaie lofzang van heer van Putten over de kwaliteit van de geluidsinstallatie tegen...
  • Petervs
    Petervs waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Van harte welkom op het forum, de GS is inderdaad een heerlijk comfortabele wagen. Maar ja, welke Lexus niet... Hierin moet ik je...
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Vandaag een dagje Zürich gedaan (we waren 'in de buurt'). Naast de standaard leuke auto's (Ferrari's, Porsche's, dat soort voitures) ook...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    En nogmaals de ex IS 300 van @mvraamsdonkIS300 gespot hier in mijn dorp. Even achteruit gereden om een foto te nemen als bewijs. Lang...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde JessePet97's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Beste Lexus fanaten, Sinds een week ben ik trotse eigenaar geworden van een (voor mij) nieuwe, parelmoer witte IS250 uit 2010 met bruin...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    onderdelenlijn.nl is trouwens ook een optie om te raadplegen wanneer je besluit om je huidige koplampen te vervangen
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    de eerste twee gaten voor de blindklinkmoeren zijn geboord, morgen de rest doen
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Clima regelpaneel met Leuk Leuk.
    Ik ga vandaag mijn Lexus weer ophalen.....na een maand... Airco werkte toch niet goed en was na 1,5 maand weer leeg. Er bleek toch een...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp lexus nx450+ met Leuk Leuk.
    Ik ben inmiddels met mijn NX 450h+ op vakantie geweest naar zuid-Duitsland (omgeving Passau). Ik heb mijn auto niet opgeladen want de...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    En nogmaals de ex IS 300 van @mvraamsdonkIS300 gespot hier in mijn dorp. Even achteruit gereden om een foto te nemen als bewijs. Lang...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde JessePet97's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde levensnevel's bericht in het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus met Leuk Leuk.
    Stand van zaken nu Uitschuifbare wielmoersleutel ✅ Momentsleutel ❌ Slotbouten ❌ Slotbouten staan op de 2Do lijst net zoals installatie...