Laatste bijdragen

• Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp NX 450H+ bandenspanning.
    Klopt helemaal, door mijn werk kom ik dit elke dag tegen en af fabriek zijn ze behoorlijk hard opgepompt, Waarschijnlijk pas na alle...
  • Avontuur
    Avontuur waardeerde Frank2b's bericht in het onderwerp De RX450H als caravantrekker .. met Leuk Leuk.
    Winterkamperen! Alleen voor de échte Fendt! (y)
  • H
    Huubj reageerde op het onderwerp NX 450H+ bandenspanning.
    Er liggen bridgestone zomerbanden onder de auto. Ik heb de bandenspanning verlaagd. Eem eerste stap van 2,7 bar naar 2,5 bar en de...
  • Dirk_S
    Dank iedereen voor de input! @quattrootje Ik denk dat het uiteindelijk meer foam dan rubber is. Was namelijk ook erg zacht toen ik het...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Inbouw duurde 5 minuten. De app leren kennen duurt nog wel even, maar het ziet er erg goed uit, Ik hou jullie op de hoogte.
  • A
    Alexuss waardeerde ConwayT91's bericht in het onderwerp Kromme remschijven...weer! met Leuk Leuk.
    Toen je remklauwen zijn vervangen, is dat gedaan met OEM klauwen of met aftermarket onderdelen? Los van de storingslampjes die branden...
  • A
    Alexuss waardeerde Sam_IS300h's bericht in het onderwerp Kromme remschijven...weer! met Leuk Leuk.
    Als een garage dat soort dingen zegt, zeggen ze eigenlijk dat ze geen idee meer hebben. Lijkt me persoonlijk tijd, voor een frisse blik...
  • A
    Alexuss waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Kromme remschijven...weer! met Leuk Leuk.
    Inderdaad, oude remvloeistof kan aanlopen veroorzaken. Hygroscopisch, belletjes, uitzetting, aandrukken remmen. En wanneer het dat is...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Inbouw duurde 5 minuten. De app leren kennen duurt nog wel even, maar het ziet er erg goed uit, Ik hou jullie op de hoogte.
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp NX 450H+ bandenspanning.
    Bij mij is het ook 2,7 en ik merk niet veel raars. Ik heb de 235/50R20 runflats
  • Noël
    Noël reageerde op het onderwerp Vooruitrijcamera.
    Dan moet ik toch verder informeren bij Lexus , bedankt voor deze info. 🤝
  • RoelVB
    RoelVB reageerde op het onderwerp Vooruitrijcamera.
    Bij de 4e generatie RX (2016 tot 2023) zat dit er wel op (vanaf F-sport of enkel op de President Line. Weet ik niet exact uit mijn hoofd )
  • Noël
    Noël reageerde op het onderwerp Vooruitrijcamera.
    Is bij mijn weten op geen enkele versie aanwezig
  • Noël
    Noël liet een bericht achter op NX F-Sport Driver's profiel.
    Ga ik jou zien op het treffen in Dongen?
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp NX 450H+ bandenspanning.
    Het is niet waarschijnlijk in deze tijd van het jaar, maar was het misschien een winterband? Die hebben idd een wat hogere spanning...