Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Lexus4me
    Lexus4me waardeerde sanijon's bericht in het onderwerp Gs300h f sport 2014 met Leuk Leuk.
    Bedankt, even gekeken, 17500 inruilwaarde. Valt mij niet tegen. Beter dan de 11000 die er bij Lexus Eindhoven voor geboden wordt.
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Haha, ja. Had ik toen ik mijn IS300H kocht. Opgehaald bij de dealer, stukje rijden, haal ik een identieke IS in. Zelfde kleur en...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Advaita's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ik kwam gisteren voor het eerst dezelfde bruine CT tegen, gek om je "eigen" auto opeens van achteren te zien.
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp telefoonlader aansluiten.
    Nee, helaas. Maar die link is wel interessant om eens verder te kijken. Dank daarvoor! In het ideale geval wordt het een MagSafe...
  • ZonderZout
    ZonderZout reageerde op het onderwerp roof rails RX450H 2009 model 2010.
    Ik heb nog dakdragers voor je als je wilt, precies voor jouw model zonder dakrails, maar ik mag ze hier nog niet te koop zetten. Dus eh...
  • NX F-Sport Driver
    2CV special uit 78.......... waarmee je in 1970 reed 😇, ding was toen in prenatale stadium? Ik heb ooit rond 1978 eens meegereden met...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver reageerde op het onderwerp Zuigt als Kim H.
    Heb dat heel lang geleden voorgehad met een Opel Ascona (ergens eind jaren 80-wat worden we oud) Bleek uiteindelijk een soort...
  • R
    Raine reageerde op het onderwerp Zuigt als Kim H.
    Heb het wel vaker meegemaakt dat je bij losdraaien tankdop lucht hoort aanzuigen, was volgens mij met name vroeger met oudere auto's...
  • R
    2CV special uit 78.......... waarmee je in 1970 reed 😇, ding was toen in prenatale stadium? Ik heb ooit rond 1978 eens meegereden met...
  • Joachim0031
    Joachim0031 heeft het onderwerp Moet ik mij zorgen maken? geplaatst in Algemeen.
    Allereerst wil ik mij graag voorstellen als nieuwe Lexus eigenaar en forum lid! Sinds twee weken ben ik eigenaar van een CT200h uit 2012...
    • 1000070753.jpg
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Zuigt als Kim H.
    Ik weet niet of het bij de NX niet kan voorkomen. Ik dacht dat het knopje op het dashboard alleen de klep opent.
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Zuigt als Kim H.
    Dat lijkt mij minder zinvol. Als ik het stukje lees en beredeneer, dan zou er geen onder/overdruk in de tank moeten kunnen ontstaan. Dus...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Zuigt als Kim H met Haha Haha.
    Ik had dat ook wel eens, bij mijn vorige auto’s. Vooral bij warm weer. Bij de NX nog niet opgevallen. Effe gegoogled. Nb, ik denk dat...
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Zuigt als Kim H.
    Bij de NX (2022) wordt er toch al ontlucht als je op het knopje op het dashboard drukt?
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Zuigt als Kim H.
    Moet ik ook eens naar kijken, meen dat ie dat inderdaad doet