Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Zuigt als Kim H.
    Nog een dingetje: Veiligheid, namelijk als er een beluchtingsgaatje in je tank zou zitten dan kan de tank daardoor leeglopen als de auto...
  • Higgie
    Dat filter heeft Lexus ook. (want is de wet, dus moet.) Maar... en nu komt het: Bij sommige modellen belucht de tank bij het indrukken...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Moet ik mij zorgen maken?.
    Om op de opmerking van Sam_IS300h in te gaan: Mijn CT (bj 2018) heeft altijd 0W30 gekregen als ik de geschiedenis na ga. (vorige Duitse...
  • Namssam
    Namssam waardeerde Joachim0031's bericht in het onderwerp Moet ik mij zorgen maken? met Leuk Leuk.
    Allereerst wil ik mij graag voorstellen als nieuwe Lexus eigenaar en forum lid! Sinds twee weken ben ik eigenaar van een CT200h uit 2012...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp 1e maal Lexus eigenaar met Leuk Leuk.
    Achteruit inparkeren is ook veiliger, want je hebt goed zicht bij weer wegrijden.
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde Lexpeter's bericht in het onderwerp Betekenis Lexus ??? met Leuk Leuk.
    Als je op google intikt "hoe is de naam lexus ontstaan", komt het juiste verhaal naar voren.
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Betekenis Lexus ??? met Leuk Leuk.
    Tja, wat moet je nu zonder Tik Tok? :rolleyes: De naam Lexus heeft een interessante oorsprong die teruggaat tot de jaren 80, toen...
  • PimF
    PimF reageerde op het onderwerp Zuigt als Kim H.
    Bij mijn vorige Volkswagen zat er een actief koolstoffilter onder de motorkap. Deze deed iets met de benzinedampen uit de tank. Daardoor...
  • PimF
    PimF waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Zuigt als Kim H met Leuk Leuk.
    Het staat zelfs in de manual van mijn karretje, en van m'n "oude vertrouwde" GS 450h, links onder:
  • Higgie
    Het staat zelfs in de manual van mijn karretje, en van m'n "oude vertrouwde" GS 450h, links onder:
    • 1753442548572.png
  • Higgie
    Even ter info: Zover ik weet MOET je dit geluid horen, vroeger werd de tank simpelweg ontlucht in de buitenlucht, tegenwoordig mag dit...
  • L
    Lexus waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Kenteken blurren? met Haha Haha.
    Het lijkt mij dat daar een hele simpele vuistregel voor is: bij iemand anders zijn auto altijd onherkenbaar maken om o.a. zeg maar...
  • L
    Lexus reageerde op het onderwerp Zuigt als Kim H.
    Bij mij komt dit ook voor als ik de tankdrop eraf draai. Lexus IS300h (2013). Zal binnenkort eens controleren of de ontluchter in de dop...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Advaita's bericht in het onderwerp 1e maal Lexus eigenaar met Leuk Leuk.
    Nog wat foto's voor de liefhebbers
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Advaita's bericht in het onderwerp 1e maal Lexus eigenaar met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik mag mij vanaf volgende week de trotse eigenaar noemen van een 2012 ct200h. Vandaag een proefritje gemaakt en was...