Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Frank2b
    Frank2b waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp Zuigt als Kim H met Leuk Leuk.
    Ik hoor dit geluid iedere tankbeurt en heb er ruim 200k op staan. Waaronder ruim 140k van mijzelf.Tot nu toe geen problemen. Sowieso...
  • Frank2b
    Frank2b waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Zuigt als Kim H met Leuk Leuk.
    "Veel autohandleidingen zijn tegenwoordig gevuld met allerlei aanwijzingen die mogelijk uitkomst zouden kunnen bieden als een bepaald...
  • S
    svenbosma reageerde op het onderwerp Velgen LS 430.
    Had een bericht gedaan op facebook, iemand uit Belgiƫ die reageerde daar op. Deze waren ook vers gespoten. Zijn inderdaad enorm lastig...
  • Primi
    Primi waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Spot de Lexus!
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Schitterend
  • ConwayT91
    ConwayT91 reageerde op het onderwerp Velgen LS 430.
    Goed om te horen, waar heb je deze gevonden als ik vragen mag? Ik heb maandenlang alles afgezocht op internet en op een gegeven moment...
  • Johno
    Johno waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Spot de Lexus!
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Velgen LS 430 met Haha Haha.
    Heb je permissie om dit in huis op te slaan? Of woon je alleen? 🤣
  • K
    kww76 heeft het onderwerp IS250 waar op letten? geplaatst in Algemeen.
    Hallo mensen Mijn huidige Mazda staat te koop en ik wil op zoek naar een IS250 met automaat bak. Nu zijn er verschillende uitvoeringen...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp Lexus Premium Traffic met Leuk Leuk.
    Nou, al zou het wel een Roadtop zijn, 2 jaar garantie in Nederland is fijn en ik kan het zelf niet inbouwen. Althans, ik ken de...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Lexus RX450h.
    Wanneer de capaciteit van de opstart-accu , en het systeemverbruik mA/h in rust bekend zijn, dan kunnen ze wel op de rand van een...
  • S
    svenbosma reageerde op het onderwerp Velgen LS 430.
    Hoi! Bedankt voor je bericht. Heb inmiddels al een originele set 5 spaaks gevonden. Er zijn vast wel meer die er belang bij hebben!
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde UsedLexus's bericht in het onderwerp Maximaal aanhanger gewicht LS600h met Haha Haha.
    is ook gewoon geen gezicht een aanhanger achter zo een bolide
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Lexus Premium Traffic.
    Nou, al zou het wel een Roadtop zijn, 2 jaar garantie in Nederland is fijn en ik kan het zelf niet inbouwen. Althans, ik ken de...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp Lexus Premium Traffic met Leuk Leuk.
    Ik moet zeggen ik heb echt goed contact met ze gehad. Als je ze door hen laat inbouwen krijg je twee jaar garantie. En als het niet...