Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Goede tip! Zal binnenkort even kijken hoeveel ruimte er bij de accu zit.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde HarSand's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
    Zonder meer Het verbruik is naar boven afgerond 1mA Na 1000 uur is er 1Ah verstookt uit de accu, dat nadeel neem ik voor lief :) Zeker...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Wow, 28mAh. Dat trekt een accu wel leeg.... Not.
    • 1753787338554.png
  • R
    Raine reageerde op het onderwerp Maximaal aanhanger gewicht LS600h.
    Het komt bij sommige auto's onzinnig over dat er trekgewicht 0 of geen op kenteken registratie staat. De redenen kunnen zijn - dat...
  • R
    Raine reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Die voertuig volg systemen zijn veelal de boosdoener van lege accu bij wat langere stilstand,. Die trekken best wat stroom, al zou je...
  • Higgie
    Higgie waardeerde HarSand's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
    Zonder meer Het verbruik is naar boven afgerond 1mA Na 1000 uur is er 1Ah verstookt uit de accu, dat nadeel neem ik voor lief :) Zeker...
  • H
    HarSand reageerde op het onderwerp Lege start accu.
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Idd daar ben ik dus ook wel bang voor. Alle kleine miliamps bij elkaar. Er zit ook al een voertuigvolgsysteem op dat permanent loopt te...
  • Namssam
    Namssam waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    Platte montage is net wat handiger, dan kan de plaat naar het reservewiel nog normaal functioneren. De plaat waar de sub tegen aanzit...
  • Namssam
    Namssam waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Second that, ik heb de A329 en ben daar heel tevreden over. Hij heeft alles wat je wilt en ook de parkeerstand maar die hoef je...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Ja, dat klinkt als “dweilen met de kraan nog wat verder open”
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Lege start accu met Wow Wow.
    Die zorgt er dus voor dat je accu nóg eerder leeg is als je auto stil staat?
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Die zorgt er dus voor dat je accu nóg eerder leeg is als je auto stil staat?
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde willemSeles's bericht in het onderwerp Parkeerschade Italië met Leuk Leuk.
    https://waarborgfonds.vereende.nl/vragen-over-schade Kan in het buitenland ook. mvg,
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    Platte montage is net wat handiger, dan kan de plaat naar het reservewiel nog normaal functioneren. De plaat waar de sub tegen aanzit...
    • 1000028074.jpg