Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• M
    Maurits M waardeerde GPS-10's bericht in het onderwerp Kofferbakdeksel wil niet meer los met Leuk Leuk.
    Volgens mij bestaat ook nog de mogelijkheid om openen van binnenuit te blokkeren, als je de sleutel van het kofferbakslot tegen de...
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Ik snap je redenering wel en uiteindelijk komt het op hetzelfde neer maar hoe je het zegt klopt niet. Als het milli Ampère per uur zou...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Als niet-technisch persoon even een vraag: wat voor soort accu zit er in een hybride? Dit vanwege de aanduiding bij metertjes “Geschikt...
  • S
    snorlax waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
    De Intact GL10 Battery guard is zo gek nog niet. Hij gebruik maar 0,53 mA in rust en gaat automatisch aan als je telefoon binnen 10...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
    De Intact GL10 Battery guard is zo gek nog niet. Hij gebruik maar 0,53 mA in rust en gaat automatisch aan als je telefoon binnen 10...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vandaag met de NX een rondje IJsselmeer. Lunch in Medemblik. Staat er een mooie blauwe Lexus ES300. (N kenteken) Op de A7 richting NOP...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Second that, ik heb de A329 en ben daar heel tevreden over. Hij heeft alles wat je wilt en ook de parkeerstand maar die hoef je...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Lege start accu met Haha Haha.
    Die zorgt er dus voor dat je accu nóg eerder leeg is als je auto stil staat?
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Een soort van collega gespot, RHD:
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Vandaag met de NX een rondje IJsselmeer. Lunch in Medemblik. Staat er een mooie blauwe Lexus ES300. (N kenteken) Op de A7 richting NOP...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    Platte montage is net wat handiger, dan kan de plaat naar het reservewiel nog normaal functioneren. De plaat waar de sub tegen aanzit...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Ik heb een Lojack (basis) erop zitten. Kreeg ik zomaar van de dealer gratis incl abo, bij de aanschaf van de auto. Deze zal ook wel wat...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    28 mAh betekent milli Ampère per uur, --dat iets gemiddeld 28 mA per uur verbruikt--, je hebt piekjes en dalen, bijvoorbeeld als het...
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Er staat 28mA, niet mAh. als je dat verschil al niet weet vraag ik me af of je wel weet waar je op reageert.