Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Higgie
    Higgie heeft het onderwerp intAct Battery-Guard geplaatst in Lexus Reviews van Leden.
    Zo, die heb ik binnen, getest en aangesloten. Hierbij mijn eerste indruk: Installeren is supersimpel, scan de QR-code op het apparaat...
    • meetopstelling.jpg
    • Op accu.jpg
    • Battery Check.jpg
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Primi's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    400 km gereden naar België en hoe zuidelijker ik kwam hoe meer Lexus. Wel 7 ongeveer. Alleen zat ik meestal zelf achter het stuur, dus...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp collega gespot.
    400 km gereden naar België en hoe zuidelijker ik kwam hoe meer Lexus. Wel 7 ongeveer. Alleen zat ik meestal zelf achter het stuur, dus...
    • 1000035874.jpg
  • Lexpeter
    Met die prijzen gewoon bij iedere bandenwissel de sensoren vervangen? weet je zeker dat je geen melding meer krijgt.
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Hier nog een (fanatieke)motorrijder. Ook wel een leuk topic: welke motor(en) heb jij naast jouw Lexus😉
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Bij het techniek museum in Speyer.
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde er!k's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Geweldig Geweldig.
    Gisteren met de NX450h+ inclusief aanhanger met 2 motoren naar Oostenrijk gereden om een weekje lekker op de motor te rijden. De...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Cruise control.
    Klopt, had ik gisteren ook tijden stevige regen. Eerst schrikken, maar logischer wijs is het een veiligheidsdingetje
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Cruise control met Leuk Leuk.
    Heel slecht weer kan ook een spelbreker zijn, dan schakelt de acc veiligheidshalve uit.....
  • robtp09
    robtp09 waardeerde er!k's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Geweldig Geweldig.
    Gisteren met de NX450h+ inclusief aanhanger met 2 motoren naar Oostenrijk gereden om een weekje lekker op de motor te rijden. De...
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Cruise control.
    Heel slecht weer kan ook een spelbreker zijn, dan schakelt de acc veiligheidshalve uit.....
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Hier nog een (fanatieke)motorrijder. Ook wel een leuk topic: welke motor(en) heb jij naast jouw Lexus😉
  • robtp09
    robtp09 waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Het is even rijden, maar dan vind je via dit soort wegen: Ineens een verdwaalde Lexus: Moet nodig gewassen worden… :cautious:
  • Bassj
    Bassj reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ahhh 😃, mooi … nog meer motorrijders hier 👍. Geniet ervan, al zal het in het hoogseizoen wel aardig druk zijn op de pasjes.