Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus met Geweldig Geweldig.
    Naar aanleiding van de periodieke check die ik hier had uitgevoerd de opvolging: Vandaag de koelvloeistof van de inverter koeling en...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde er!k's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik rij inmiddels 40 jaar motor, de laatste 20 jaar Goldwing (1200, 1500, 1800 en nu een 1800dct automaat). Voor de niet kenners, dat is...
  • Lexy
    Lexy waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    M'n vrouw had vandaag op de A50 tussen Arnhem en Zwolle sjans met een kloon van onze auto. Er werd zowaar driftig gezwaaid vanuit die...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde er!k's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Ik rij inmiddels 40 jaar motor, de laatste 20 jaar Goldwing (1200, 1500, 1800 en nu een 1800dct automaat). Voor de niet kenners, dat is...
  • M
    mailliW waardeerde Joachim0031's bericht in het onderwerp Moet ik mij zorgen maken? met Leuk Leuk.
    Even een update: ik ben inmiddels 800km verder en het leek erop dat de injector reiniger al wat effect had gehad. Nu ben ik vandaag...
  • Bassj
    Bassj waardeerde er!k's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • quattrootje
    Zit ook al een tijd te kijken naar zo'n schuimpistool. Na het schuimen hoef je dus niet nog met de washandschoen de hele auto af te...
  • quattrootje
    Een paar tips voor optimaal resultaat: Schuim moet je aanbrengen als de auto nog droog is, dan komt het rechtstreeks in contact met het...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde er!k's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde er!k's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    M'n vrouw had vandaag op de A50 tussen Arnhem en Zwolle sjans met een kloon van onze auto. Er werd zowaar driftig gezwaaid vanuit die...
  • er!k
    er!k reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    • IMG-20241012-WA0001.jpg
  • Timo_87
    Timo_87 waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
  • Timo_87
    Timo_87 waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Nederlandse collega gespot in Noorwegen! Een donkergrijze (of -groene?) IS200 reed samen met een VW Bora op wegnummer 15 richting Lom...
  • Timo_87
    Timo_87 waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Nou dan ik ook maar: '95 Honda Magna in Candy Apple Red. Rijd hm puur voor de hobby, geen lange ritten, geen snelweg, wat ritjes bij...