Laatste bijdragen

• Higgie
    Higgie waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    Nadat de automaat gewisseld was voor een hele frisse, schakelde de auto soms toch nog niet goed. Net na wisselen van de bak was er niks...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Jeff's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ja ja, dankzij mijn neef hebben we nu ook een IS300h. Komend van een Ford Focus en een Toyota Aygo met weinig opties hebben we nog wat...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Jeff's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ja ja, dankzij mijn neef hebben we nu ook een IS300h. Komend van een Ford Focus en een Toyota Aygo met weinig opties hebben we nog wat...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    Nadat de automaat gewisseld was voor een hele frisse, schakelde de auto soms toch nog niet goed. Net na wisselen van de bak was er niks...
    • IMG_20250906_195346916.jpg
    • IMG_20250906_195557810.jpg
    • IMG_20250906_195543874.jpg
    • IMG_20250906_195547687.jpg
    • IMG_20250906_201744839.jpg
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Jeff's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Jeff's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom IS rijder. Mooie automobiel heb je. Ik heb er van het weekend tijdens de meeting ook een aantal live mogen aanschouwen vind het...
  • Namssam
    Namssam waardeerde Jeff's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Higgie
    Higgie waardeerde Jeff's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Jeff
    Jeff heeft het onderwerp Even voorstellen geplaatst in Even voorstellen.
    • IMG-20250829-WA0013.jpg
  • Dietrich
    Dietrich waardeerde ErwinCT's bericht in het onderwerp Overstap met Leuk Leuk.
    Niet verwacht maar ik ga mijn Lexus CT verlaten....ik heb hem ingeruild voor een Toyota C-HR (ook de Hybride versie) vind het model erg...
  • Dietrich
    Dietrich waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Nieuwe Lexus met Haha Haha.
    Da's natuurlijk een pleonasme, want Lexus :cool:
  • L
    Lexus waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Introducing the all new Lexus IS 2026 met Geweldig Geweldig.
    Wat eeuwig zonde dat de IS hier niet meer geleverd wordt...
  • R
    Robin74 reageerde op het onderwerp Introducing the all new Lexus IS 2026.
    Ja ik vind het echt doodzonde. Na een wat mindere tussenperiode werden de laatste versie(s) weer een prachtig aangezicht. Helaas niet...
  • wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde UsedLexus's bericht in het onderwerp Meeting 2025 Dongen - Aftertalk met Leuk Leuk.
    namens mij en mijn vrouw wil ik toch ieder medewerken en natuurlijk iedere bezoeker bedank voor het mogelijk maken van dit evenement...