Laatste bijdragen

• T
    Timo reageerde op het onderwerp project koplamp.
    Nu zitten we inmiddels al een eindje in september… hoe is het gegaan?
  • Jeff
    Jeff waardeerde Yoyoman's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hoi Jeff , Heel veel plezier van een andere Jeff *(ook met 2xF) wij hebben onze Lexus nu een maand of 4 mee op vakantie geweest en...
  • Yoyoman
    Yoyoman reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Hoi Jeff , Heel veel plezier van een andere Jeff *(ook met 2xF) wij hebben onze Lexus nu een maand of 4 mee op vakantie geweest en...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    de Phoenix Gold Bluetooth adapter zit erin... mega verschil, alle rare bijgeluiden zijn weg, nog een klein beetje ruis, maar dat komt...
    • IMG_20250912_133946985_HDR.jpg
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Knokkel geluid met Leuk Leuk.
    Net Air-TEC aan de foon gehad. Ivm problemen met de topunit (waar het lager in zit) leveren ze de poot zonder. Geen probleem want ik heb...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Knokkel geluid.
    Net Air-TEC aan de foon gehad. Ivm problemen met de topunit (waar het lager in zit) leveren ze de poot zonder. Geen probleem want ik heb...
  • Xenon
    Xenon waardeerde ErwinCT's bericht in het onderwerp Overstap met Leuk Leuk.
    Niet verwacht maar ik ga mijn Lexus CT verlaten....ik heb hem ingeruild voor een Toyota C-HR (ook de Hybride versie) vind het model erg...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Knokkel geluid met Verdrietig Verdrietig.
    April dit jaar een prachtige RX450h President gekocht bij van Enckevort. Keurig afgeleverd met half jaar garantie op de aandrijflijn en...
  • Johno
    Johno waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Knokkel geluid met Leuk Leuk.
    April dit jaar een prachtige RX450h President gekocht bij van Enckevort. Keurig afgeleverd met half jaar garantie op de aandrijflijn en...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Knokkel geluid.
    • IMG_7746.jpeg
  • Richie
    Richie waardeerde Jeff's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ja ja, dankzij mijn neef hebben we nu ook een IS300h. Komend van een Ford Focus en een Toyota Aygo met weinig opties hebben we nog wat...
  • Richie
    Richie waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    Aangezien de eerste houder wat te laag zat, en rammelde als er geen telefoon inzat, heb ik een nieuwe houder gemaakt, hoger als de...
  • Richie
    Richie reageerde op het onderwerp Introducing the all new Lexus IS 2026.
    Tsja ik kan ze ook geen ongelijk geven nu het aantal officiële Lexus-dealers is geslonken of verhuisd wat het voor Lexus zelf ook...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    Aangezien de eerste houder wat te laag zat, en rammelde als er geen telefoon inzat, heb ik een nieuwe houder gemaakt, hoger als de...
    • IMG_20250912_084840246.jpg
    • IMG_20250912_084817816.jpg
  • Dietrich
    Dietrich waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Vraag over stoelverwarming met Leuk Leuk.
    Geloof niet alles wat je leest, hoe kan een ventilator een stoel verwarmen? Die is waarschijnlijk voor de stoelventilatie. Ik probeer...