Laatste bijdragen

• Ron.S
    Ron.S reageerde op het onderwerp 18 inch velgen.
    Bedankt goed plan , als ik voor de 18 inch zou gaan welke maat banden moet ik dan nemen voor en achter wil graag achter breder blijven...
  • Johnny Le
    Johnny Le reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    @Paniekje DOEN šŸ‘ šŸ‘
  • Johnny Le
    Johnny Le reageerde op het onderwerp Zomerset.
    Even een update… in mijn enthousiasme pomp ik mijn banden altijd zo’n 2,8 vóór en achter 3 bar. En maar klagen dat elk steentje of...
  • Johnny Le
    Johnny Le reageerde op het onderwerp 18 inch velgen.
    Ja, wat @Romke schrijft helemaal mee eens! Het gaat om een V6 2,5 L uit 2010 … hmmm , met zo’n auto&motor zou ik gewoon de grootste en...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Neem jij de meeste rotondes ook driftend ? 😁
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Ik heb zowel in een F-sport (MY2017) als in een Luxury Line (m’n huidige) gereden. Beide 18ā€ velgen. Ik merkte amper tot geen verschil...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde Avontuur's bericht in het onderwerp De RX450H als caravantrekker .. met Leuk Leuk.
    De Lexus heeft ons en de Fendt weer op zijn gemak in Kroatie gebracht. Het blijft een wereld auto.
  • Ron.S
    Ron.S reageerde op het onderwerp 18 inch velgen.
    Het betreft een IS 250 (2010 )
  • GeraldH
    GeraldH reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Ik ben een paar jaar geleden van IS 250 naar een RC 300h gegaan. In het begin heb ik wel geprobeerd om rustig te blijven rijden en...
  • Leen
    Leen reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Daar heb je je antwoord al! Veel succes met de zoektocht:D(y)
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Dat lijkt mij ook de beste optie. Maar ik vrees dat ik dan meteen verkocht ben 😁
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde LEX(D)US's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Wat houd je tegen om een proefrit te maken in een RC? Is de beste manier om kennis te maken.
  • LEX(D)US
    LEX(D)US reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Wat houd je tegen om een proefrit te maken in een RC? Is de beste manier om kennis te maken.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Ik ben geen sportief rijder, ik geniet van de luxe en comfort. Wanneer dat in de RC nog sterker naar voren komt dan in de IS.…… Ik ben...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Ik snap je afweging Paniekje, ik vind de RC ook echt geweldig om te zien! Wij zijn thuis met z'n 3-en dus de pubert gaat af en toe nog...