Laatste bijdragen

• Paniekje
    Paniekje waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Zomerset met Leuk Leuk.
    Even een update… in mijn enthousiasme pomp ik mijn banden altijd zo’n 2,8 vóór en achter 3 bar. En maar klagen dat elk steentje of...
  • Boye
    Boye reageerde op het onderwerp Zomerset.
    3bar🥴 betekent dat tijdens de rit de druk oploopt naar 3.4bar... Ik heb dat een keer gehad omdat de lokale Profile dat standaard doet...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Haha Haha.
    - bagageruimte is wat kleiner? - portieren zijn wat groter waardoor in- en uitstappen in krappe parkeerplaatsen wat soepelheid vraagt...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Arbitrator's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    De kofferbak is volgens mij juist ruimer dan in de IS; veel dieper + skiluik als ik me niet vergis.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    @D43m0n Die laatste is wel erg vervelend ja 😁
  • Arbitrator
    Arbitrator reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    De kofferbak is volgens mij juist ruimer dan in de IS; veel dieper + skiluik als ik me niet vergis.
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp intAct Battery-Guard met Geweldig Geweldig.
    Dank voor je analyse @Lexy. Ja, soortgelijke ervaring heb ik ook ondanks mij oudere hybride (LS 600h 2011). Ik begin met 55% 's morgens...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde ConwayT91's bericht in het onderwerp Vraag over stoelverwarming met Leuk Leuk.
    Blijkt dat de verwarming toch niet in een matje zit. Als de stoelen ook stoelkoeling hebben (dat heeft mijne) dan werkt zowel koeling...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Vraag over stoelverwarming met Leuk Leuk.
    Je hebt helaas de duurdere mat nodig, stoelverwarming werkt als een elektrische deken. Weerstandsdraad zit verweven in de zitting en die...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Zomerset met Leuk Leuk.
    Even een update… in mijn enthousiasme pomp ik mijn banden altijd zo’n 2,8 vóór en achter 3 bar. En maar klagen dat elk steentje of...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Leen's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Geweldig Geweldig.
    Daar heb je je antwoord al! Veel succes met de zoektocht:D(y)
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde GeraldH's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Ik ben een paar jaar geleden van IS 250 naar een RC 300h gegaan. In het begin heb ik wel geprobeerd om rustig te blijven rijden en...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Geweldig Geweldig.
    @Paniekje DOEN 👍 👍
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Wat zijn de grootste minpunten, onhandigheden of irritatiepunten aan de RC ? -ruimte achterin (voor die enkele keer) -infotainment...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Zomerset.
    @Johnny Le , dat was ook wel erg hard. Ik houd het altijd op “de waarde welke aangegeven wordt door Lexus” + 0.2bar