Laatste bijdragen

• Johno
    Johno waardeerde Shifty's bericht in het onderwerp Nieuwe uit het Noorden met Leuk Leuk.
    Goedemiddag. Mijn naam is Hans en kom uit de prov. Groningen. Na 40 jaar Honda nu een Lexus IS300h uit 2017. Bij Honda kon ik niet meer...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Shifty's bericht in het onderwerp Nieuwe uit het Noorden met Leuk Leuk.
    Goedemiddag. Mijn naam is Hans en kom uit de prov. Groningen. Na 40 jaar Honda nu een Lexus IS300h uit 2017. Bij Honda kon ik niet meer...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde GeraldH's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Haha Haha.
    Dat had ik ook toen ik de eerste keer in de mijne reed. Dat was in mijn geval dan ook een grijze. De chauffeur keek me met grote ogen aan. 😆
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Gelukkig was ik incognito in de zwarte IS.
  • R
    zoals de titel zegt: het laatste stuk van de uitlaat gezocht voor de is300 sportcross uit 2002 als je iets hebt liggen of een vraag...
  • GeraldH
    GeraldH reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Dat had ik ook toen ik de eerste keer in de mijne reed. Dat was in mijn geval dan ook een grijze. De chauffeur keek me met grote ogen aan. 😆
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Nieuwe uit het Noorden.
    Je vriendin heeft verstand van auto's ;) Rijd ze zelf een CT200h? Anyway, je gaat veel plezier beleven aan je IS300h, hopelijk een...
  • Shifty
    Shifty heeft het onderwerp Nieuwe uit het Noorden geplaatst in Even voorstellen.
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    Aangezien de volume knop even een service beurt nodig had ivm haperen met links of rechts draaien, toch nog even snel het paneeltje in...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    frame bekleed en gemonteerd
  • Higgie
    Higgie waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    Aangezien de volume knop even een service beurt nodig had ivm haperen met links of rechts draaien, toch nog even snel het paneeltje in...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Niks unieks zo’n rode RC … Rijd ik vanmiddag van Boxtel naar Esch, kom ik in Boxtel … jawel, een rode RC tegen. Het stikt van die dingen 😁
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    • IMG_20250925_160708091_HDR~3.jpg
  • P
    PeterGwt reageerde op het onderwerp UX hybride batterij zwak.
    Dat dacht ik ook, maar niet dus
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp UX hybride batterij zwak.
    Nooit boven balkje 4 is wel apart. Zou bij een wat langere rit toch hoger moeten komen. (Logischerwijs, maar ik ben geen automonteur).