Laatste bijdragen

• NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Plus's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    In afwachting van de LS500H, een foto van de voorgangers en de nieuwe.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde KEEZZZ's bericht in het onderwerp "alle ramen sluiten" met Leuk Leuk.
    Ik heb met de UX ook als het raam op een kier staat en het is vochtig buiten dat ik de melding krijg "raam sluiten, ja of nee". Ook als...
  • KEEZZZ
    KEEZZZ reageerde op het onderwerp "alle ramen sluiten".
    Ik heb met de UX ook als het raam op een kier staat en het is vochtig buiten dat ik de melding krijg "raam sluiten, ja of nee". Ook als...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    En dan is het nu plots nog maar twee dagen 😃. Vanmiddag even een motorritje, dus de tijd vliegt 😁
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp "alle ramen sluiten".
    AI zegt er dit over:
    • IMG_3875.jpeg
    • IMG_3876.jpeg
  • Smart
    Smart waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp "alle ramen sluiten" met Leuk Leuk.
    Doet de mijne ook, als het regent en de regensensor "ziet" dat dan krijg ik die melding. Dit is alleen tijdens het rijden. (Ook als de...
  • Paniekje
    Ohw, watervrees 😁
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp "alle ramen sluiten".
    Doet de mijne ook, als het regent en de regensensor "ziet" dat dan krijg ik die melding. Dit is alleen tijdens het rijden. (Ook als de...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp "alle ramen sluiten".
    Bij mijn weten is die melding gekoppeld aan de ruitenwissers. Zodra die (een keer) aan gaan, krijg je die melding.
  • Paniekje
    Misschien de koeling van de hybride accu ? Deze pakt immers zijn koellucht vanuit het interieur, misschien dat die temperatuur teveel...
  • Smart
    Smart heeft het onderwerp "alle ramen sluiten" geplaatst in UX.
    Tijdens mijn vakantie in Frankrijk met mijn UX kreeg ik ineens tijdens het rijden de melding " wilt u alle ruiten sluiten" Ik reed toen...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    de treurige accupool vervangen door een massief exemplaar
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    En dan is het nu plots nog maar twee dagen 😃. Vanmiddag even een motorritje, dus de tijd vliegt 😁
  • Lexus4me
    Ik heb deze auto vorig jaar gekocht . De auto is werkelijk perfect onderhouden en rijdt fantastisch. Geen moment spijt van gehad.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp OBD poort als powersuply dashcam.
    Ik heb het spul besteld (5 Euro ongeveer), en zal wat moeten solderen. Ik zal hem onder projecten neerzetten zodra ik volgend weekend...