Laatste bijdragen

• T
    Tondk reageerde op het onderwerp LBX door de wasstraat.
    Ik heb een LBX en klap alleen mijn spiegels in; omdat bij mijn vorige auto ,Yaris Cross, deze alle kanten in bewoog Nu elke week even de...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde BartReist's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Dank je wel. Foto's komen. Even wachten op een vrij moment met zon.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp GEEN NIEUWE LS MEER.
    ES
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Geweldig Geweldig.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ik kwam zojuist de rode RC300h hier weer eens tegen in ons gehucht. Moet ik toch eens uit gaan vissen wie dat dat is, ik denk een dame...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    In de regio Rotterdam behoorlijk wat gespot! Twee keer een prefacelift IS300h, een hele mooie zwarte facelift CT200h als F-sport en twee...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp collega gespot.
    In de regio Rotterdam behoorlijk wat gespot! Twee keer een prefacelift IS300h, een hele mooie zwarte facelift CT200h als F-sport en twee...
  • Bosfrank
    Bosfrank waardeerde BartReist's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Overgestapt van Toyota Auris naar LBX. In het verleden reed ik Franse , Duitse en Japanse auto's. Laatste twee waren Toyota's Auris. Nu...
  • snoek1
    snoek1 waardeerde levensnevel's bericht in het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus met Leuk Leuk.
    07 Oktober 2025 Dag 350 @ 136.860 km Eerste wereld problemen Er is de afgelopen vijf maanden heel wat water onder de brug...
  • Lasko
    Lasko reageerde op het onderwerp Lexus ct200h.
    Vergelijkbaar met het koppakking probleem van de modellen voor 2013 . Wat ook pijn en moeite heeft gekost voordat de fabrikant dit heeft...
  • Lasko
    Lasko reageerde op het onderwerp Lexus ct200h.
    Alles kan gerepareerd worden . We leven tegenwoordig in een consumptie maatschappij waarbij eerder vervangen word dan gerepareerd...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Lasko's bericht in het onderwerp Lexus ct200h met Leuk Leuk.
    Dag Allen, Even voorstellen. Mijn naam is Rob en bezit een Lexus ct200h. Door de jaren heen heb ik verschillende merken gereden...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BartReist's bericht in het onderwerp LBX door de wasstraat met Leuk Leuk.
    @Stefan O, wat is er onthutsend aan een wasstraat? Vanuit mijn appartement zie ik beneden mijn LBX staan. Parkeerplaats zonder water- en...
  • B
    BartReist reageerde op het onderwerp LBX door de wasstraat.
    @Stefan O, wat is er onthutsend aan een wasstraat? Vanuit mijn appartement zie ik beneden mijn LBX staan. Parkeerplaats zonder water- en...