Laatste bijdragen

• Paniekje
    Paniekje waardeerde Lexpeter's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Haha Haha.
    Klopt, we kunnen natuurlijk PON in Leusden eens benaderen, Heeft veel ruimte en staat er ook eens iets goeds op hun terrein.
  • Lasko
    Lasko reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    Heb nog APK tot februari wegens , dus ben er vroeg bij . Mijn normale verlichting werkt gewoon, en DRL is niet verplicht . Ik hoopte na...
  • Lasko
    Ik heb een set gevonden . Blijft wel een gok vanzelfsprekend . Ik kan niet zien aan de buiten kant of alles goed is behalve de DRL dan ...
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Klopt, we kunnen natuurlijk PON in Leusden eens benaderen, Heeft veel ruimte en staat er ook eens iets goeds op hun terrein.
  • ThinlaneT
    ThinlaneT reageerde op het onderwerp Volledig elektrisch rijden ES300H.
    Ik probeer enkel aan te geven dat het hoogstens vreemd is om bij een auto op hetzelfde platform en formaat een andere type batterij te...
  • Lasko
    Bedankt .
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    Ja maar als degene zonder lezen op “bestellen” drukt ziet je met zelfde probleem. Vooral in deze context van de thread zou het fijn zijn...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    Goed dat je het aangeeft! Ik had het gelezen en reageerde meer om aan te geven dat er wel wat te vinden is.
  • Johnny Le
    Johnny Le gaf een reactie op razer_warrior's profiel bericht.
    Dag @razer_warrior, Ik lees ook ergens dat je een IS 300h heb, of bedoel je echt een NX? En wat voor apparaat wil je dat ik voor je...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    En er staat heel duidelijk bij. Let op. Bovenste LED werkt niet! Kortom goed lezen. Deze koplampen zijn vrij nieuw en zijn dus nog niet...
  • Johnny Le
    Johnny Le reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Gisteren naar Den Haag gereden: - Bij Hengelo een prachtige blauwe RS6 (Audi) tegengekomen en samen gereden tot Deventer. - Daarna 3...
  • Higgie
    Higgie waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp HELP DRL kapot ct200h met Leuk Leuk.
    Voor 1400,- koop je bij Ali 2 nagelnieuwe complete koplampunits die gemakkelijk te monteren zijn, en de kwaliteit daarvan kon nog wel...
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde levensnevel's bericht in het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus met Leuk Leuk.
    07 Oktober 2025 Dag 350 @ 136.860 km Eerste wereld problemen Er is de afgelopen vijf maanden heel wat water onder de brug...
  • R
    Zo te horen heb je tot nu toe nog geen cabrio gereden. Ik wel eens en ik ben inmiddels 10 jaar ouder dan jij en ben inmiddels redelijk...
  • Lasko
    Lasko waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp HELP DRL kapot ct200h met Leuk Leuk.
    Wat een vervelend probleem. Ik heb er een gevonden. Mogelijk levert een zoekopdracht via die site nog wat op. Klik