Laatste bijdragen

• Lasko
    Lasko waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp HELP DRL kapot ct200h met Leuk Leuk.
    Voor 1400,- koop je bij Ali 2 nagelnieuwe complete koplampunits die gemakkelijk te monteren zijn, en de kwaliteit daarvan kon nog wel...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    Wat een vervelend probleem. Ik heb er een gevonden. Mogelijk levert een zoekopdracht via die site nog wat op. Klik
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    Voor 1400,- koop je bij Ali 2 nagelnieuwe complete koplampunits die gemakkelijk te monteren zijn, en de kwaliteit daarvan kon nog wel...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp HELP DRL kapot ct200h met Leuk Leuk.
    Ik heb eens gelezen dat iemand defecte DRL kocht, die opstuurde naar Polen, na reparatie in de auto heeft laten zetten en toen zijn oude...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde BartReist's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Overgestapt van Toyota Auris naar LBX. In het verleden reed ik Franse , Duitse en Japanse auto's. Laatste twee waren Toyota's Auris. Nu...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp LBX door de wasstraat met Leuk Leuk.
    Zoals door @Bobusa al werd aangegeven, hoeft dat ook helemaal niet, en de vraag waarom je dat zou willen is ook niet beantwoord. Maar...
  • robtp09
    De cijfers laten weinig verrassingen zien, met uitzondering van de cijfers voor koper en siliconen. Wat opvalt is dat de viscositeits...
  • Lasko
    Lasko reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    Ja inderdaad linksom of rechtsom. Heb al rond gekeken , zijn niet te vinden. Mischien op de Duitse markt ? Daar ben ik verder niet zo...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    Of stuur een tweedehands defecte set op? Zodra die weer terug zijn uit Polen kun je die laten monteren en je oude set verkopen?
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Lasko's bericht in het onderwerp HELP DRL kapot ct200h met Leuk Leuk.
    Daar ben ik achter gekomen inderdaad . Ik ga me erin verdiepen. Gelukkkg is zoiets dergelijks mij nog nooit overkomen :)
  • Lasko
    Bedankt voor je uitgebreide kijk erop . Betreft de deur is uitdeuken spuiten inderdaad goedkoper dan vervangen . Betreft de koplampen...
  • Lasko
    Daar ben ik achter gekomen inderdaad . Ik ga me erin verdiepen. Gelukkkg is zoiets dergelijks mij nog nooit overkomen :)
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp LBX door de wasstraat.
    Zoals door @Bobusa al werd aangegeven, hoeft dat ook helemaal niet, en de vraag waarom je dat zou willen is ook niet beantwoord. Maar...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    Schade veroorzaakt door onbekenden is toch een fonds voor?
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde BartReist's bericht in het onderwerp LBX door de wasstraat met Leuk Leuk.
    @ Stefan O, fijn dat er Lexus rijders zijn die fysiek wassen op de oprit of in de wasbox nog aankunnen. Ik ben 75+ en besteed mijn tijd...