Laatste bijdragen

• Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp Nieuw lid en vraag.
    https://carplay.nu/ is een alternatief adres voor zijn site, zie ik. Ik ben heel tevreden. Lees m'n review. Gast werkt volgens mij...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Nieuw lid en vraag.
    Over dat tweede bedrijf heb ik nog nergens iets gelezen. Wat zijn jouw bevindingen?
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp Nieuw lid en vraag.
    Alternatieven voor Autoscherm24 zijn CarOptions en carplay-inbouwen-in-mijn-auto.nl (duidelijke naam, toch). Bij die laatste heb ik...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Leuk artikel om in de gaten te houden.
    Wordt dan meer een Tesla cybertruck 😳🙄
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Jordis's bericht in het onderwerp Leuk artikel om in de gaten te houden met Leuk Leuk.
    Toevallig is de IS uit deze artikelen tegenwoordig in mijn bezit, rijdt nog steeds heerlijk ;-)
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Welke velgen hebben jullie? met Leuk Leuk.
    Ik wil de President-velgen ook in die kleur coaten.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    Subwoofers (heb er twee besteld), komen maandag binnen als er geen vertraging is met de post. Straks komen er nieuwe rollen binnen en...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    De oude antenne zag eruit alsof deze ooit op een 18+ webshop besteld was (geen idee waarom er een dop op gelijmd is ooit), maar nu zit...
  • B
    Bassj reageerde op het onderwerp Leuk artikel om in de gaten te houden.
    Dit wordt hopelijk geen realiteit. Wat een verschrikking. Mag de aanduiding "LS" in mijn ogen geenszins dragen...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Nieuw lid en vraag.
    Hetzelfde dus als mijn ervaring hierboven. Jammer, want al ze de beloftes waar zouden maken, hebben ze een fantastisch bedrijf!
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Superfries's bericht in het onderwerp Nieuw lid en vraag met Leuk Leuk.
    Misschien een beetje late reactie. Maar ik heb de gok genomen en een multimediasysteem besteld bij Autoscherm24. Ik ben technisch hoog...
  • Higgie
    Higgie waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Haha Haha.
    De oude antenne zag eruit alsof deze ooit op een 18+ webshop besteld was (geen idee waarom er een dop op gelijmd is ooit), maar nu zit...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    Subwoofers (heb er twee besteld), komen maandag binnen als er geen vertraging is met de post. Straks komen er nieuwe rollen binnen en...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    • IMG_20251029_145953689_HDR.jpg
    • IMG_20251029_150014548.jpg
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Superfries's bericht in het onderwerp Nieuw lid en vraag met Wow Wow.
    Misschien een beetje late reactie. Maar ik heb de gok genomen en een multimediasysteem besteld bij Autoscherm24. Ik ben technisch hoog...