Laatste bijdragen

• HondaFan
    HondaFan waardeerde Primi's bericht in het onderwerp Frontale botsing met Verdrietig Verdrietig.
    Herkenbaar, ik let daar ook op. Twee jaar geleden heb ik eerste hulp verleend bij een auto ongeval waar een Renault Megane uit 2003 om...
  • Arbitrator
    Arbitrator reageerde op het onderwerp Frontale botsing.
    Oordeel zelf maar Lexus: Dacia:
  • Shifty
    Shifty waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Spamhoek! met Leuk Leuk.
    Bij het doorzoeken van fotos kwam ik nog wat leuks tegen. Mijn oude Lexus RX uit 2016 en mijn vaders LC500h. Daarnaast ook nog kinder...
  • Shifty
    Shifty reageerde op het onderwerp Autoweek duurtest IS300h 2019.
    Heb het ook gezien, tenenkrommend ergerlijk. Keek vroeger ook wel deze filmpjes, was toen een heel andere kerel. Ik hoop dat ie...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Sam_IS300h's bericht in het onderwerp Autoweek duurtest IS300h 2019 met Leuk Leuk.
    Heel eerlijk gezegd: het was een prima keurmeester, toen hij de zaak nog niet op naam had staan. Sindsdien komen er helaas toch steeds...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Autoweek duurtest IS300h 2019 met Haha Haha.
    Ik heb verschillende vlogs gezien van het bedrijf. Veelal is rondom een specifiek Duits merk. De nodige vlogs gaan over het upgraden van...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Autoweek duurtest IS300h 2019 met Leuk Leuk.
    Kom, niet zo negatief allemaal. Natuurlijk begrijpt iemand die nog nooit een langere tijd met een Lexus heeft gereden meteen de...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde PH1977's bericht in het onderwerp Subwoofer (opgelost) met Leuk Leuk.
    Dat is goeie om mee te beginnen! Dank je.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde PH1977's bericht in het onderwerp Subwoofer (opgelost) met Leuk Leuk.
    Grappig. Die bekeek ik ook al. Daar halen ze werkelijk alles los om dempmateriaal te plaatsen en de sub te vervangen. Ik heb denk ik al...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Frontale botsing met Leuk Leuk.
    Dit kwam ik tegen op de FB groep Lexus RX all generations. Het artikel vertelde erbij dat de bestuurder door een fout van een ander op...
  • L
    Leeuwerik heeft het onderwerp CT 200h 17 inch F-Sport geplaatst in Gezocht!!.
    Ik ben op zoek naar de 5 spaaks 17 inch CT 200hF-sport velgen. Ik zelf heb de 16 inch velgen, dus mocht iemand geïnteresseerd zijn in...
  • D
    Nope:ROFLMAO: Met een Xantia die ik ooit gehad heb was dat misschien wel te proberen, de CT is een stuk harder geveerd....Waar ik was...
  • PH1977
    PH1977 reageerde op het onderwerp Subwoofer (opgelost).
    Dat is goeie om mee te beginnen! Dank je.
  • PH1977
    PH1977 reageerde op het onderwerp Subwoofer (opgelost).
    Grappig. Die bekeek ik ook al. Daar halen ze werkelijk alles los om dempmateriaal te plaatsen en de sub te vervangen. Ik heb denk ik al...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Frontale botsing.
    Herkenbaar, ik let daar ook op. Twee jaar geleden heb ik eerste hulp verleend bij een auto ongeval waar een Renault Megane uit 2003 om...