Laatste bijdragen

• Jan v
    Jan v waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Welkom op het forum. En dat is wel een binnenkomer met zo'n fraai exemplaar. Sjieke kleurstelling ook.
  • Jan v
    Jan v waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Welkom en heel veel plezier gewenst Jan.
  • Jan v
    Jan v waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Zeg dat wel … 😍 Het kan altijd erger zeggen ze 😁, erg fraaie kar zeg !!! 👍
  • Jan v
    Jan v waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Zo dan, welkom hier en je komt wel even binnen met een erg fraai exemplaar. Ben persoonlijk erg fan van een d-blauw exterieur en een...
  • ismo
    ismo waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Beste allemaal Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland. Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi)...
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Alarm.
    Dan ligt het nog aan het bouwjaar van de auto of dat allemaal nodig is, bij Lexus Zwolle vertelden ze me indertijd dat voor het gros van...
  • robtp09
    Je zou voor de volledigheid nog de netwerkinstellingen van je iPhone kunnen herstellen, dan heb je denk ik wel alles gedaan....
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Geweldig Geweldig.
    de spuuglelijke sticker van de magneet gehaald en eentje gemaakt in de kleur stelling van de basket
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Geweldig Geweldig.
    Beste allemaal Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland. Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi)...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Misschien heeft deze berijder de stap gewaagd om van bmw over te stappen en weet nog niet hoe de knipperlichten aan moeten.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Allen, dank jullie wel voor de leuke reacties en de leuke suggesties ☺️. De foto’s trouwens zijn van internet afgeplukt wat ik al zei...
  • snoek1
    snoek1 waardeerde Sjoerd Meijer's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
    De kogel is door de kerk,vandaag handtekening gezet en nog een keer gereden er mee ,moet nog gepoetst worden en voor 2 nieuwe banden en...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp collega gespot.
    😂 wat rode RC’s allemaal teweeg kunnen brengen 🤣
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Begrijp ik het nu goed dat je je weer speciaal voor deze dame op hetzelfde tijdstip op dezelfde plek gepositioneerd hebt?:giggle::giggle:
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Natuurlijk kijkt ze strak rechtuit, helemaal poepzat van alle zwaaiende mannen. Maarja dat roep je wel over jezelf af, als je in een RC...