Laatste bijdragen

• S
    Sjoerd Meijer waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Alarm met Leuk Leuk.
    Dan ligt het nog aan het bouwjaar van de auto of dat allemaal nodig is, bij Lexus Zwolle vertelden ze me indertijd dat voor het gros van...
  • Namssam
    Namssam waardeerde snorlax's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    In deze thread staat het verhaal over de stekker die je los kan halen waarna de accu normaal opgeladen wordt. Klinkt als iets wat de...
  • S
    snorlax reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    In deze thread staat het verhaal over de stekker die je los kan halen waarna de accu normaal opgeladen wordt. Klinkt als iets wat de...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Tja daar koop je inderdaad geen nieuwe auto voor normaal gesproken, maar ja die nieuwe autos zijn anders dan de autos die voorheen...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Misschien een compacte start booster kopen, deze kun je thuis op de lader laten, en als de accu dan plat is kun je gewoon zelf de auto...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Hmmz, dit zou Lexus (en geen enkele andere fabrikant) toch moeten willen? Dat je een fonkelnieuwe auto koopt en dan al zo snel tegen...
  • Mwi
    Hi Rob, ik heb ook gen3 met Ml audio. Wat bij mij (iPhone 13) soms gebeurt is dat als ik gebeld wordt en dan opneem (via het stuur of op...
  • Mwi
    Mwi reageerde op het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus.
    Nou aangezien er elk jaar toch wel door minimaal 1 weerman/vrouw een winter des doods wordt voorspeld (nou goed en we op wintersport...
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Natuurlijk kijkt ze strak rechtuit, helemaal poepzat van alle zwaaiende mannen. Maarja dat roep je wel over jezelf af, als je in een RC...
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Als het zo simpel is, terwijl zo veel mensen dit probleem hebben, waarom lost Toyota/Lexus dat dan niet op? Je zou bijna denken dat ze...
  • Jan v
    Jan v waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    fantastisch mooie wagen! Welkom en heel veel plezier van je nieuwe bolide
  • Jan v
    Jan v waardeerde ConwayT91's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Wat een schitterend exemplaar!! Ik hoop dat hij blijft bevallen, van harte welkom op het forum in ieder geval!
  • Jan v
    Jan v waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Takumi Deep Blue ? Niet de Nightfall-mica-blue toch, ik meen dat dat een medio 2021-kleur is. Ik heb ook even gekeken of ik een filmpje...
  • Jan v
    Jan v waardeerde NX F-Sport Driver's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Prachtig exemplaar. Welkom op het forum Na tientallen jaren met iets anders gereden te hebben komen de jaren van verstand … en koopt men...
  • Jan v
    Jan v waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Wat een gave auto, gekocht in Zwolle bij van Leussen zo te zien. Volgens mij heb ik deze zien staan. Ik heb er een armoedige RX450h+...