Laatste bijdragen

• S
    Sjoerd Meijer waardeerde wortelknager's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
    Prachtige kleur interieur, daar wordt een mens vrolijk van.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    Iedereen op dit forum ja, maar ik weet uit ervaring dat er nog hele volksstammen zijn die dat hele systeem echt niet snappen (en het ook...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Precies, het moet betaald worden, is het niet linksom dan dan is rechtsom. Ik rijd sinds maart de RX als youngtimer. Door verzekeraars...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Hoi Paniekje, De kleur heet “premium metallic - Deep Blue (8X5)” officieel. En filmpje uploaden lukt (mij) hier niet, helaas. Maar...
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Optie 2 heb ik zeker berekend. Dan merk je het privé niet, maar zakelijk natuurlijk nog steeds wel.
  • T
    Tondk reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Ik hoop dat je mij hier niet mee bedoeld. Ik heb de auris 1 hybryde gehad, auris 2 hybryde, chr hybryde en de LBX. Dus misschien best...
  • Jan v
    Jan v reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Dank. Tja, ik ben het eens met @Paniekje qua keuzes die je zelf maakt ☺️. Andere (crea bea) oplossingen zouden kunnen zijn; 1. Ga de...
  • Jan v
    Jan v waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    @Lustigson , je leeft nu !!! Waar ga je het voor zitten bewaren ? 😉
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Haha Haha.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp lege startaccu met Haha Haha.
    Maar die kleine 12V accu moet wel als eerste de electronica/ecu aanzetten waardoor dan pas de grote HV accu de auto op 'Ready' kan...
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Errug mooi! Heb afgelopen week overwogen mijn IS 300h Luxury in te ruilen voor een RX 450h+ President... maar de bijtelling deed me toch...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Geweldig Geweldig.
    Beste allemaal Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland. Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi)...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Misschien heeft deze berijder de stap gewaagd om van bmw over te stappen en weet nog niet hoe de knipperlichten aan moeten.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Laten we in het vervolg deze accu “de systeem-opstart-accu 12V” noemen. Starten doen die hybrides vanuit het HV-pakket.