Laatste bijdragen

• Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Navigatie.
    Let dan even op de radio-functie, wanneer dat is wat je wil is het prima.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Zwarte RC300h (HV-530-T): hier bekend?.
    Nou … Een bekend VIN-nummer (dubbelop 🙄😁) krijgt gewoon zijn oude kenteken terug. Ik heb eens een auto meegenomen naar Frankrijk, na...
  • T
    Tondk reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Bedankt voor jullie reacties. Vwb een booster, die heb ik maar zoals de app aangaf zou de wagen starten en dat deed ie. Dus heb...
  • S
    snorlax waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    Ik heb ook gelezen ( toyotahybride forum)dat als je de auto ca 20 minuten in stand P laat draaien de accu sneller en voller oplaad dan...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp LS430 Black Cherry met Leuk Leuk.
    de spuuglelijke sticker van de magneet gehaald en eentje gemaakt in de kleur stelling van de basket
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Begrijp ik het nu goed dat je je weer speciaal voor deze dame op hetzelfde tijdstip op dezelfde plek gepositioneerd hebt?:giggle::giggle:
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Ik kwam vanmiddag hier in het gat de dame in de rode RC weer tegen. Volgens mij steeds op de woensdag einde van de middag. Het is een...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Ik heb ook gelezen ( toyotahybride forum)dat als je de auto ca 20 minuten in stand P laat draaien de accu sneller en voller oplaad dan...
  • S
    snorlax reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    En bij mijn RX uit 2016 zie ik ook een stekkertje.... Ik heb overigens nooit startproblemen gehad. Ik weet niet hoe oud de accu is, in...
    • 1763050338819.png
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Navigatie.
    Hallo Sjoerd, Tijdens meeting van begin september ( Klik ) was er een stand van MoTrade ( MoTrade link ) Die mijnheer heeft bij...
  • O
    Oop reageerde op het onderwerp Zwarte RC300h (HV-530-T): hier bekend?.
    Hmmmm, dus binnenkort met nieuw kenteken en met 100.000km minder weer te koop in NL? Of denk ik nu té slecht?
  • S
    Sjoerd Meijer heeft het onderwerp Navigatie geplaatst in Lexus Nederland.
    Beste Lexusrijders, Volgende week kan ik mijn Lexus MX300h ophalen van BJ 2016. Er zit geen Apple CarPlay op en wil dat laten...
    • IMG_7075.jpeg
  • S
    Sjoerd Meijer waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Alarm met Leuk Leuk.
    Import is niet altijd klasse 3 af fabriek. Klasse 2 zit er bij import wel vaker op, dan is volgens mij een hellingshoeksensor en een...
  • S
    Sjoerd Meijer waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
    En dan lekker over de N-wegen en wat binnendoor … heerlijk 😃🎉. Eindhoven? Dus dan moet ik ook op gaan letten of ik je ergens spot 😁. Ik...
  • S
    Sjoerd Meijer waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Leuk Leuk.
    Geweldig. Meteen lekker ritje van Almelo terug naar Eindhoven, kun je mooi een uurtje glimlachen en "ontdekken".