Laatste bijdragen

• Sam_IS300h
    Laat je EGR+inlaatspruitstuk maar eens checken en evt. poetsen
  • L
    LHM reageerde op het onderwerp Rammelend geluid bij zeer lage snelheid.
    Bij een hogere snelheid is het weg. Het is niet het bandengeluid. Het geluid doet het als de motor gestart. Het is net alsof ik rijd in...
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Mijn werkgever, dat ben ik zelf. Nooit problemen, altijd genoeg vrije dagen... en dus de mogelijkheid om de verhouding tussen privé- en...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Rammelend geluid bij zeer lage snelheid.
    Bij hogere snelheden is het geluid verdwenen? Of hoor je het dan niet meer door bv het bandengeluid of de motor die dan gestart is / wordt?
  • L
    LHM heeft het onderwerp Rammelend geluid bij zeer lage snelheid geplaatst in Aandrijflijn.
    Beste forumleden, Als ik met een zeer lage snelheid rij (rond 20km/u) dan hoor ik een rammelend/ratelend geluid onder de motorkap...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp Lexus 300h president met Geweldig Geweldig.
    idem, (betreffende het spotten) misschien komt ie wel ooit in " De Acht Zaligheden " :cool::cool:
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Lexus 300h president.
    idem, (betreffende het spotten) misschien komt ie wel ooit in " De Acht Zaligheden " :cool::cool:
  • Namssam
    Namssam waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    Ook de dcm module speelt hier een rol, niet alleen dat stekkertje, er zijn volgens mij een aantal factoren die de te kleine accu's te...
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Ook de dcm module speelt hier een rol, niet alleen dat stekkertje, er zijn volgens mij een aantal factoren die de te kleine accu's te...
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Navigatie.
    Lees vooral ook dit topic (aandachtig) door, heel informatief en met wat verschillen met eerder genoemd systeem..... Overigens ga ik er...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Precies, het moet betaald worden, is het niet linksom dan dan is rechtsom. Ik rijd sinds maart de RX als youngtimer. Door verzekeraars...
  • O
    Oop waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Zwarte RC300h (HV-530-T): hier bekend? met Leuk Leuk.
    Nou … Een bekend VIN-nummer (dubbelop 🙄😁) krijgt gewoon zijn oude kenteken terug. Ik heb eens een auto meegenomen naar Frankrijk, na...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Ik begrijp hem niet helemaal. Mijn RX gebruik ik voor woon werkverkeer en met enige regelmaat voor werk. Ik heb geen lease auto en krijg...
  • Jan v
    Jan v waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Welkom hier! Echt een hele fraaie auto. Veel plezier ermee!
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Welkom hier! Echt een hele fraaie auto. Veel plezier ermee!