Laatste bijdragen

• sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Klass 1 security.
    Klasse 1 is inderdaad (alleen) een startonderbreker, dus geen echt alarm. Vaak zit dit al ingebouwd in de auto, dan heb je verder ook...
  • O
    OmeAri reageerde op het onderwerp remschijven vervangen bij Louwman ?.
    dank je voor je reactie, ik heb even mijn bericht geupdate met wat meer info
  • O
    OmeAri waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp remschijven vervangen bij Louwman ? met Leuk Leuk.
    Dat klinkt als heel veel! Om wat voor auto gaat het? Lexus maakt de remmerij ook niet zelf maar koopt het ook in. Wel naar hun specs...
  • P
    pepito heeft het onderwerp Klass 1 security geplaatst in NX.
    Hallo! Heeft iemand een klasse 1-systeem van Lexus ingebouwd? Ik denk dat het een startonderbreker is, maar er staat nergens welk merk...
  • O
    OmeAri heeft het onderwerp remschijven vervangen bij Louwman ? geplaatst in Lexus Algemeen.
    Beste Lexus-rijders, Ik ben net thuis van een onderhoudsbeurt en ze raden aan om vier nieuwe remschijven en remblokken te laten...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Mijn NX 450H+ is geluidloos gestolen..
    Een AirTag va Apple werkt niet als de dief een iPhone heeft. Die krijgt dan de melding dat die tag er is.
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Bijtelling gaat over privégebruik van een zakelijke auto. De percentages zijn 22% resp. 35% maar je zat in de buurt. 😄
  • Raymond Schrave
    Diefstal is erg frustrerend. Je pakt de sleutels, doet de deur open en weg…… Mijn ouwe RX was al voorzien van BearLock, dus die gebruik...
  • Raymond Schrave
    Vervelend zo’n diefstal Huub! Je hebt nu alleen ook een paar dealers arm gereden met die uren durende proefritten… dat konden ze vast...
  • Raymond Schrave
    Als je aan electrisch denkt, misschien de nieuwe Toyota CHR+? Verder vind ik de NX met alle accesoires wel meevallen qua prijs, ga maar...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Als de wagen op de balans staat (zakelijk gekocht) moet je hem ook zakelijk verzekeren. Dan krijg je de bijtelling. Normaal -ik meen...
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp lege startaccu.
    Ik hoop wel dat je de dealer zult laten merken dat je dit gedoe met de accu totaal niet verwacht van een nieuwe auto, laat staan een Lexus
  • sanookh
    sanookh waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    Eens dat dit werkt maar geef toe: je koopt een nieuwe auto voor goed geld en dan heb je een startbooster nodig om soms je auto te...
  • snoek1
    snoek1 waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    Ook de dcm module speelt hier een rol, niet alleen dat stekkertje, er zijn volgens mij een aantal factoren die de te kleine accu's te...
  • snoek1
    snoek1 waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    Iedereen op dit forum ja, maar ik weet uit ervaring dat er nog hele volksstammen zijn die dat hele systeem echt niet snappen (en het ook...