Laatste bijdragen

• HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Nieuw uit Amsterdam.
    Welkom (weer terug) en veel plezier ermee ❤️! Ik heb een kenteken tik, en is dat echt je kenteken? Zo ja dan heb je er een die ik dus...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp Nieuw uit Amsterdam met Leuk Leuk.
    Dag allen, Sinds kort eigenaar van deze Lexus RX400h! Heerlijk auto! Moest wel even wennen omdat ik 5 jaar in een Mercedes E320 uit...
  • MrSRM
    MrSRM reageerde op het onderwerp Nieuw uit Amsterdam.
    Welkom, veel rijplezier!
  • MrSRM
    MrSRM waardeerde MaartenLexus's bericht in het onderwerp Nieuw uit Amsterdam met Leuk Leuk.
    Dag allen, Sinds kort eigenaar van deze Lexus RX400h! Heerlijk auto! Moest wel even wennen omdat ik 5 jaar in een Mercedes E320 uit...
  • MaartenLexus
    MaartenLexus heeft het onderwerp PDC van RX400h geplaatst in RX Generatie 2.
    Hoi allen, Ben nieuw hier en hem me al even voorgesteld in 'even voorstellen'. Ben sinds kort de eigenaar van deze mooi RX400h uit...
    • IMG_9006.jpeg
    • PHOTO-2025-08-21-16-21-03.jpg
    • PHOTO-2025-08-21-16-21-04.jpg
  • MaartenLexus
    MaartenLexus heeft het onderwerp Nieuw uit Amsterdam geplaatst in Even voorstellen.
    • IMG_9006.jpeg
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Storing Hybride systeem RX450h+.
    Dank je, dat had ik geprobeerd. Louwman had er geen tijd voor... Dat klinkt hard, maar ik begreep de werkplaats chef. Hij had veel werk...
  • er!k
    er!k reageerde op het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus.
    Klopt, maar dan is de overstap naar zomerwielen extra mooi. 😂
    • 20251113_152653.jpg
  • Jan v S
    Jan v S reageerde op het onderwerp Storing Hybride systeem RX450h+.
    Ach wat vervelend zeg. Wat anderen al aangaven hier; “uitlezen aan de laptop” lijkt mij hier de 1e juiste stap naar een oplossing. Heel...
  • HondaFan
    Vrijdag wordt het pas uitlezen @Higgie en @quattrootje , maar ik hoopte dat ergens iemand een idee heeft waar het te zoeken. Het...
  • MrSRM
    MrSRM waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    Mooie aanvulling!:D
  • MrSRM
    MrSRM waardeerde snorlax's bericht in het onderwerp lege startaccu met Leuk Leuk.
    ik denk dat dit alleen geldt voor modellen met "keyless entry", want dan wordt de auto wakker als je in de buurt komt. Bij mij gaan er...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Storing Hybride systeem RX450h+.
    Je hebt niets aan deze meldingen, zoals @quattrootje al zei: uitlezen
  • HondaFan
    Ik hoop niet dat ik weer een gedoe heb. Ondanks het uitlezen was het nog wel een puzzel om de oorzaak te achterhalen bij de vorige keer...
    • 1000029499.jpg
    • 1000029502.jpg
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Verflaag zwart dak LBX.
    Van vogelpoep dat je er lang op laat zitten, zal de lak niet beter worden. Meestal resulteert dat in een doffe plek. Vaak kan dat worden...